پدر سردار آزمون:

شایعه پیرامون سردار را قانونی پیگیری میکنم/می خواهند پسرم را خراب کنند

درپی اتتشار شایعه وجود ماده ممنوعه مصرفی ستاره تنیس روسیه در خون سردار آزمون،خانواده وی با تکذیب این موضوع ناشران را تهدید به شکایت کردند.

خلیل آزمون در گفتگوی اختصاصی با  باشگاه خبرنگاران جوان گفت: انتشار اخبار کذب پیرامون فرزند من باعث مشکلات زیادی برای من و خانواده ام شده و متاسفم برای آنهایی که قصد دارند این بازیکن ملی پوش را تخریب کنند.
وی ادامه داد:این خبر هیچگونه منبع رسمی ندارد و از فردا صبح این موضوع را پیگیری میکنم و تا پایان پرونده و تا زمانیکه مسببان این اقدام را مجازات نکنم دست بردار نیستم.
پدر سردار آزمون افزود:سردار هیچ ارتباطی با قضیه دوپینگ در روسیه ندارد و هیچ مقامی هم این موضوع را تایید نکرده است و من احساس میکنم این موضوع برنامه ریزی شده است .

خبر ماده ممنوعه ای که باعث محرومیت شاراپووا ستاره روسی تنیس جهان شد در خون سردار آزمون دیده شده است در فضای رسانه ای منتشر شد و همین موضوع باعث شد تا پدر سردار با مشورت وی تصمیم به شکایت از ناشرین آن بگیرند و این در حالی است که آزمون پس از بازی هایش در لیگ روسیه تست دوپینگ داده است و هیچگاه مرجعی دوپینگ وی را تایید نکرده است.

خلیل آزمون معتقد است،سردار بدون حاشیه فوتبال بازی میکند و این نهایت ناجوانمردی است که در مورد وی چنین شایعاتی منتشر کنند و از باشگاه خبرنگاران هم به دلیل پیگیری و درج حقیقت تشکر میکنم و امیدو ارم در پایان مراحل قانونی متخلفان بتوانند جواب قانون و سردار را بدهند. و مطمئن باشید از آنها نمیگذرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
بعضی ها خیلی حسودن و از هیچ کاری واسه ضربه زدن به بزرگان دریغ نمی کنن
-
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
درود بر چنین پدری .شری که خوردی حلالت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
درود بر این پدر وپسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
حتما یه کاری کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
به این میگن پدر ...آخرشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
زنده باد برادرای غیور ترکمنمون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوشان به خصوص ملی پوش آینده دار کشوران سردار آزمون.این شایعات در زمان پیشرفت و شهرت افراد همیشه وجود داره و به نوعی جزعی از اون محسوب میشه ولی خب شکایت و پیگیری قانونی هم واجبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
چه پدری
آخرین اخبار