شنيده ها حاكی از آن است باشگاه استقلال به زودی با تغييراتی در سطح كلان مديريتی خود مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه خبرنگاران، پس از ناكامی استقلال در ليگ برتر و پس از آن جام حذفی، پيش بينی ميشد كه مديرعامل باسابقه اين تيم از سمت خود كنار گذاشته شود. 

حالا با آمدن منصوريان به استقلال و پيشتازی  اين  تيم در فصل نقل و انتقالات به گوش مي رسد كه  برخي اعضاي هيات مديره یک تیم تهرانی كه از دوستان نزديك وزير ورزش و جوانان هم به شمار می روند در تلاشند تا با مشاوره های خود  يك گزينه ی خودی رابرای مديرعاملی اين تيم در نظر بگيرند.

اين گزينه كسی نيست جز قنبرزاده مديرعامل باشگاه نفت تهران كه حتي با اين تيم كم حاشيه هم به چالش خورد و حالا از سوي مشاوران وزارتخانه در نظر دارند او را به عنوان مدير عامل باشگاهی بزرگي همچون استقلال انتخاب كنند تا استقلال با روزهای خوب و خوش خود تا حدودی خداحافظی كند چرا كه سوابق مديريتی و عدم توانايی قنبرزاده در نفت تهران بيانگر اين مساله خواهد بود .از طرفي با انتخاب قنبرزاده بايد از اين پس بيشتر شاهد مشكلات أساسی در استقلال باشيم چون كدورت در روابط منصوريان و قنبر زاده در نفت تهران بخوبی مشهود است. 

در كنار او شنیده می شود احتمال حضور برخی مهره های ديگر به جای چند نفر از اعضای هيات مديره ی استقلال حكايت دارد، گزينه هايی همچون آصفی رييس هيات مديره ی خونه به خونه، يكه زارع از مسئولان ايران خودرو و تقوی نژاد رييس سازمان امور مالياتي كل كشور كه نام آنها برای هيات مديره ی آينده آبی پوشان به ميان می آيد. هرچند حضور برخی گزينه ها همچون جهانيان در استقلال قطعی به نظر مي رسد.

با اين حساب اگر اين شنيده ها به واقعيت تحقق پيدا كند استقلال در همين ابتدای راه با چالش و حاشيه ای بزرگ روبه رو خواهد شد. حاشيه هايی كه بعيد نيست از سوی مشاوران غير استقلالی برای آبی ها درلیگ 16 رقم بخورد.

بايد منتظر ماند و ديد با دخالت های وزارتخانه در انتخاب سرمربی، جذب بازيكن و حالا هم مدير عامل چه اتفاقاتی در انتظار اين تيم محبوب تهرانی است.

این در حالی است که استقلال با علی منصوریان به احتمال فراوان دچار چالش حذف از آسیا نیز قرار می گیرد و در صورت کسر سهمیه آسیایی ایران استقلال از این بابت نیز متضرر می شود.

شاید امسال سال سختی برای استقلال باشد و آینده این موضوع را اثبات می کند البته شاید...


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
حالا که دیدن استقلال داره جون میگیره میخان هر طور شده خرابش کنن خدا از کسی که هدفش خراب کردن تیم محبوب استقلاله ازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
امسال تیم داره خوب بسته میشه.غلط میکنن حاشیه بسازن براش
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
توروخداحاج فتح الله رابیاریدقنبرزاده بدبختمان میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
اقای قنبرزاده طرفدار تیم پیروزی هست و گزینه خوبی برای استقلال نیست
آخرین اخبار