اصفهان؛

نماینده نائین در مجلس خواستاراستقرار دائم پزشک متخصص در بیمارستان این شهر

نماینده مردم شهرستان های نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: استقرار دائم پزشک های متخصص در رشته های مختلف در بیمارستان نائین، ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی هنگام بازدید از بیمارستان حشمتیه حبیبیان نائین با اشاره به بازسازی بلوک زایمانی بیمارستان حشمتیه با هزینه ای افزون بر 3.5 میلیارد ریال در سال گذشته افزود: بازسازی اتاق عمل بیمارستان، نیزبا قدمتی حدود 20سال، در اولویت کاری قرار دارد
به گفته وی این طرح  نیازمند افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار است که پیگیری ها برای اختصاص بودجه برای بازسازی آن انجام خواهد گرفت.
پوربافرانی با اشاره به این که بیمارستان حشمتیه تنها بیمارستان در محدوده شرق استان اصفهان است تصریح کرد: برخی از مشکلات این بیمارستان و بخش بهداشت و درمان به بودجه و مسائل کلی کشور برمی گردد ولی برخی نیز با مدیریت در داخل خود شهرستان قابل برطرف شدن و حل و فصل است .
بیمارستان 58تختخوابی حشمتیه حبیبیان نائین در سال 1368 به همت خیرنیکوکار، فتح الله حبیبیان نائینی، با مساحتیافزون بر 10هزارمترمربع احداث شده که اکنون تنها بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در منطقه شرق استان و جاده طریق الرضا(ع) است.
این بیمارستان، تنها بیمارستان شهرهای هرند، اژیه، ورزنه، کوهپایه، تودشک، بافران، انارک، جندق، فرخی، خور و نایین است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.