آزار و اذیت پناهنده عراقی به دست یک سیاستمدار آلمانی

یک سیاستمدار آلمانی، یک جوان پناهنده عراقی را از درختی آویخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سومریه نیوز، "دیتلف اویلسنار" --یکی از مشاوران حزب اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان -- به همراه چند فرد دیگر، یک پناهنده عراقی را از درختی آویزان کردند. این خبر را رسانه های آلمانی منتشر کردند.

این سیاستمدار آلمانی  که به حزب آنگلا مرکل -- صدر اعظم این کشور   --گرایش دارد، درباره این اقدام خود گفت: " اگر یک شهروند آلمانی این کار را انجام دهد، من همین برخورد را با وی می کنم. ما شجاعت شهروندی را به نمایش گذاشتیم. هر شخص دیگری باشد همین کار را انجام می دهیم." مشاور آلمانی در سخنان خود به واقعه آویختن جوان از درخت اشاره ای نکرد.

گفته می شود این پناهنده با کارگران فروشگاهی در یکی از روستاهای  آلمان مشاجره کرده است. فیلم نزاع این جوان پناهنده با کارگران فروشگاه، در فضای مجازی منتشر شد. جوان پناهنده به هیچکس صدمه  نزد. در ادامه این فیلم، مردم با احاطه این جوان، او را از فروشگاه بیرون کردند.

پس از این حادثه، نیروهای پلیس آلمان جوان پناهنده را در حالت آویخته از درخت پیدا کردند.  به گفته نیروهای پلیس، این اقدام برای جلوگیری از فرار این جوان صورت گرفته است. اعضای تیم امداد، جوان پناهنده را در همان محل معاینه کردند. پلیس آلمان مدعی است این فرد در یک مرکز روان درمانی مورد معالجه بوده است و دوباره به همین مرکز بازگردانده شد.

تحقیقات پلیس آلمان برای شناسایی عوامل این اقدام به اتهام زندانی کردن شخص دیگر به صورت غیر قانونی ادامه دارد.  به گفته شاهدان عینی، کارگران فروشگاه این جوان را به تروریست بودن متهم کرده اند و این خود یک جرم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار