آیفون 7 رکورد فروش اپل را می‌شکند

به تازگی سازمان تحقیقاتی BMO Capital Markets گفته گوشی آیفون 7 می‌تواند رکورددار فروش محصولات اپل در فصل تعطیلات سال 2016 باشد.

آیفون 7 رکورد فروش اپل را می‌شکندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در سه ماهه‌ی اول سال 2016 شرکت اپل با کاهش فروش گوشی مواجه شد و همین موضوع ارزش سهام این شرکت را کاهش داد. حتی برخی از سهام داران، اپل را رها کردند؛ اما به تازگی سازمان تحقیقاتی BMO Capital Markets گفته گوشی آیفون 7 می‌تواند رکورددار فروش محصولات اپل در فصل تعطیلات سال 2016 باشد و این موضوع به ضرر افرادی خواهد بود که سهام اپل را واگذار کردند.

این سازمان تحقیقاتی گفته که در حال حاضر 25 درصد از افرادی که آیفون دارند برای خرید مدل جدید آماده شده‌اند که این میزان نزدیک به 120 میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند می‌شود. این میزان کاربران در زمان عرضه‌ی آیفون 6s تنها 19 درصد و در زمان آیفون 6 به 23 درصد رسیده بود.

البته ماه گذشته هم به این موضوع اشاره شده بود که اپل میزان سفارش تولید آیفون 7 را از 72 میلیون دستگاه به 78 میلیون دستگاه افزایش داده است.

از طرف دیگر مینگ-چی کو از سازمان KGI گفته که آیفون 7 جذابیت زیادی برای خریداران نخواهد داشت و به همین دلیل از نظر فروش نمی‌تواند آمار خیره کننده‌ای از خودش به جا بگذارد.

شایعات می‌گویند که آیفون 7 ضد آب خواهد بود، هدفون‌های بی‌سیم خواهد داشت، تراشه‌ی A10‌ روی آن قرار گرفته و از 3 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی از دوربین دوتایی بهره می‌برد.

منبع: مجله دیجی کالا
انتهای پیام/

برچسب ها: ضد آب ، جذابیت ، سال2016 ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار