افشین قطبی در گفتگو با فور فور تو:

فشار کار در بوریرام مانند پرسپولیس است

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و سرمربی کنونی تیم فوتبال بوریرام تایلند فشار کار در دو تیم را مشابه هم توصیف کرد.

فشار کار در بوریرام مانند پرسپولیس استگزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان چند وقتی است که هدایت بوریرام یکی از بزرگترین تیم های تایلند را بر عهده گرفته است تا اوضاع  این تیم را که 8 امتیاز از تیم صدرنشین فاصله دارد سر و سامان بدهد.
سایت فور فور تو از جمله رسانه هایی است که به حضور قطبی در بوریرام پرداخته و در این خصوص گزارشی تحت عنوان" قطبی بوریرام را به دوره درخشان هدایت می کند" منتشر کرده است.
بخشی از این گزارش گفتگوی قطبی با این سایت است. قطبی در گفتگو با  فورفور تو فشار موجود در این تیم را با پرسپولیس مقایسه کرده و گفته است به بوریرام آمده تا ضمن کسب عنوان قهرمانی در لیگ داخلی در لیگ قهرمانان آسیا نیز این تیم را به مقاطع و مراحلی که قبلا نرسیده،ببرد.
بوریرام در 4سال گذشته 3 بار قهرمان تایلند شده و انتظارات از قطبی بالا است،قطبی با علم به این موضوع خود را برای تحمل این فشارها آماده کرده است.
او در این خصوص می گوید: چنین فشاری در پرسپولیس هم وجود داشت.بوریرام در همه شهرهای تایلند هوادار دارد.من از این توقعات استقبال می کنم و این انتظارات باعث می شوند من تمام تلاشم را به کار ببندم.من فشار را دوست دارم و دوست دارم پیروز شوم.
مالک بوریرام "نوین چیدچوب" است که سابقا سیاستمدار بوده است.
قطبی گفت :از وقتی در مورد مالک باشگاه چیزهایی شنیده ام به داستان بوریرام بیشتر علاقمند شده ام.او عاشق فوتبال است و از منابع مالی وسیاسی برخوردار است تا این تیم را به یکی از بهترین های آسیا تبدیل کند.
قطبی در مورد اهداف خود در بوریرام نیز گفت:هدف ما این است که در داخل قهرمان شویم و سپس به مرحله بعد وارد شویم و در لیگ قهرمانان به جایی برسیم که قبلا آنها نرفته اند،یعنی فراتر از مرحله یک چهارم نهایی که بوریرام در سال 2013 به آن راه یافت.
قطبی گفت قبل از این که به این تیم بیاید چند بازی بوریرام رادیده و احساس می کند می تواند اوضاع را به سرعت تغییر دهد و نتایج خوبی بگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قطبی ، بوریرام ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار