معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: دقیق سازی ارتفاعات در دستور کار مسئولان مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان قرار گیرد.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جمال الدین صمصام شریعت  در نشست تخصصی کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر با معاونان معماری و شهرسازی مناطق، مسئولان طرح تفصیلی و کارشناسان اطلاعات و آمار گفت:  باید توجه داشته باشیم که در طرح تفضیلی شهر اصفهان این امر دیده شده و همچنین تراکم یا ارتفاعات، کاربری و شبکه معابر به عنوان ارکان اصلی طرح تفصیلی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح بازنگری تفصیلی مناطق 15گانه ابلاغ اما این طرح ها اشکالاتی دارد، تصریح کرد: با مکاتبه با شهرداری های مناطق درخواست کردیم که این مشکلات به ما ارائه شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه وحدت رویه کار خلاف قانون نیست و در طرح ،تراکم‌های پیش‌بینی شده براساس پهنه‌بندی‌های شهر است، افزود: امیدواریم  شاهد این باشیم که ارتفاعات پهنه‌بندی شود و براساس دقیق‌سازی ارتفاعات هر جایی که امکان دارد، ارتفاع بیشتری داده شود و هر جایی که امکان ندارد، ارتفاع بیشتری داده نشود.

صمصام شریعت با بیان اینکه بحث صدور پروانه ساختمان باید به جای برون سپاری، جمع سپاری شود، بیان داشت: امروز هر فردی با سیستم شهرنما می‌تواند شهر را روی گوشی خود مشاهده کند.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه با استفاده از این روش نیازی به مراجعه حضوری به شهرداری نیست، ادامه دادبا شهرسازی الکترونیک کارها برای صدور پروانه ساختمان بدون مراجعه حضوری به شهرداری به سرعت انجام می شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار