نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:قرآن همه مسیرها را روشن کرده و بهترین زمان‌های قرب الی الله را نیز بیان کرده که ماه رمضان بهترین زمان تقرب به درگاه الهی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان؛آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی،شامگاه یک شنبه (16 خرداد) در مراسم تجلیل از خدام نمونه مساجد و بقاع متبرکه استان کردستان، اظهار کرد: خادم خانه خدا بودن توفیق بزرگی است و این افتخاری است که نصیب شما شده که برای بندگی و عبادت نمازگزاران خدمت کنید.

وی افزود: یاد و خاطره امام راحل(ره) که موجب رهایی کشور از دست استکبار و عوامل بهایی شد را گرامی می‌داریم که در سایه انقلاب بزرگ ایشان ما می‌توانیم در آرامش کامل در ماه میهمانی خدا به عبادت بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه به جنایات گروه‌های تروریستی و تکفیری اشاره و عنوان کرد: آبروی مسلمانان توسط وهابیون و گروه‌های تکفیری در خطر است، انقلاب و امام خمینی(ره) کاری کرد که گروه‌های انحرافی همچون بهائیت از کشور فرار کنند.

وی بیان کرد: تمامی گروه‌های انحرافی که در کشورهای اسلامی متولد می‌شوند نقشه و توطئه اسرائیل است همچنانی که وهابیون و گروه‌های بهایی به طور رسمی اعلام کرده‌اند که مقر آنها در اسرائیل است.

آیت‌الله حسینی شاهرودی به فرماندهی مدبرانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: دشمنان ما در طول تاریخ کارشکنی و دسیسه‌های متعددی برای نابودی ما انجام داده‌اند و در این راستا مقادیر هنگفتی هزینه کرده‌اند اما ایران با وجود همه این توطئه‌ها و دشمنی‌ها در سایه درایت رهبری محکم و استوار قله‌های پیشرفت و موفقیت را فتح می‌کند.

وی گفت: امنیت و پیشرفتی که در کشور حاکم است در سایه رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که ایران در زمزه امن‌ترین کشورهای دنیا قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مشکلات همه جا هست اما این مشکلات با وجود دشمنی‌های متعدد غرب و استکبارجهانی در کشور ما بیشتر است که با وحدت و همدلی بیشتر می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

وی عنوان کرد: خود را برای استفاده از ماه رمضان و حضور در مساجد آماده کنیم که استقبال از ماه مبارک رمضان یکی از تاکیدات نبی مکرم اسلام(ص) است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به ارزش معنوی قرائت قرآن در ماه میهمانی خدا اشاره کرد و افزود: تلاوت قرآن و بهره مندی وافر از آیات کلام وحی از محورهای مهم ماه مبارک رمضان است و با تمرین تقوی زندگی‌ها برکت می‌گیرد و در این ماه درهای برکت آسمان و زمین باز می‌شوند.

وی افزود: اگر زندگی‌ها زندگی قرآنی باشد کمتر به انحراف کشیده می‌شودT زیرا قرآن همه مسیرها را روشن کرده و بهترین زمان‌های قرب الی الله را نیز بیان کرده که ماه رمضان بهترین زمان تقرب به درگاه الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به ارزشمندی و برکت شب‌های قدر از ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: اگر برنامه‌ریزی داشته باشیم که از همه ماه مبارک رمضان بهترین استفاده معنوی را داشته باشیم ارزش شب‌های قدر را درک می‌کنیم.

وی ادامه داد: قرآن کلام آسمانی است که در ماه پر فیض رمضان و خصوصا شب‌های قدر باید بیشتر با آن مأنوس شویم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: مسجد جایگاهی است که به عنوان خانه خدا معرفی شده است و آباد نگه داشتن مساجد در این است که احکام و معارف الهی در آن تقویت و آموزش داده شود و خادم خانه خدا بودن افتخار بزرگی است که با هیچ ثروتی برابر نیست.

وی افزود: مسجد مکانی متبرک و ارزشمند است که حتی نشستن در مسجد ارزش و صواب فراوان دارد و زمانی که در این خانه هستیم صاحب خانه از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: خوش خلقی و برخورد گشاده از ویژگی‌های خادمان مساجد است که با روی باز از میهمانان خدا استقبال می‌کنند تا جوانان و نوجوانان بیشتری جذب مساجد شوند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.