خبرهایی از سرخابی های تبریز

گسترش مانع جدایی سامان از تیم

مسئولان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با جدایی سامان نریمان جهان مخالفت کردند.

گسترش مانع جدایی سامان از تیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسئولان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با جدایی سامان نریمان جهان از این تیم مخالفت کردند.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از دو تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز وسپاهان اصفهان پیشنهاد دارد . اما مسئولان باشگاه پس از مشورت با فراز کمالوند مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کردند.

پیش از این مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبزیز در راستای تقویت تیم ماشین سازی و همکاری با این تیم سامان نریمان جهان را بصورت قرضی در اختیار این باشگاه قرار داده بود.

خبر دیگر اینکه قرار بود سفر فراز کمالوند به اسپانیا  این هفته صورت گیرد، اما به دلیل مذاکره با برخی بازیکنان داخلی این سفر به هفته آینده موکول شد.

قراربود کمالوند به منظور افزایش دانش مربی گری  وبازدید از کمپ های تمرینی اسپانیا ومذاکره بات چند بازیکن اروپایی عازم این کشور شود .

قراراست این سفر هفته آینده انجام شود.

*ابراهیمی در لیست قلعه نویی

باشگاه تراکتورسازی در راستای تقویت و آماده سازی تیم اقدام به جذب بازیکنان خوب لیگ برتر نموده است . که محمد  ابراهیمی یکی از بازیکنان است که قصد جذبش را دارند ام ازسوی دیگر باشگاه گسترش فولاد با این انتقال مخالفت کرده است و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار