ساری،

اجرای طرح توسعه بیمارستان فوق تخصصی کودکان

طرح توسعه بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلای بابل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر بیمارستان کودکان امیرکلای بابل گفت: طرح توسعه بیمارستان فوق تخصصی کودکان شفیع زاده امیرکلای بابل با حضور مسئولان و خیرین آغاز شد.

دکتر حسن حسن نتاج افزود: طرح توسعه این بیمارستان از دیروز در زمینی به مساحت 3 هزار و 700 متر با تامین اعتبار 13 میلیارد و 600 میلیون ریال در پنج طبقه برای اسکلت آغاز شده است.

وی گفت: علاوه برآن برای کارهای داخلی، نازک کاری و ظریف کاری ساختمان نیز مبلغ 20 میلیارد ریال مورد نیاز است که یکی از خیران شهرستان قول مساعد برای اهدای این مبلغ را داده است.

وی با بیان اینکه مبلغ اعتباری دانشگاه علوم پزشکی برای اسکلت بیمارستان کودکان امیرکلای بابل تامین شده است، افزود: پیش بینی می شود این طرح با توجه به نگاه ویژه خیران تا یک سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر بیمارستان کودکان امیرکلای بابل با بیان اینکه با افتتاح طرح توسعه بیمارستان کودکان امیرکلای بابل، 20 درصد از تخت ها ی این بیمارستان در همه بخش ها اعم از عفونی، مغز و اعصاب، فیزیولوژی و دیگر بخش ها افزایش خواهد یافت، گفت: 182 تخت در این بیمارستان اعم از بخش ها، جراحی و اورژانس برای ارائه خدمات پزشکی به کودکان و نوزادان مستقر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.