مورینیو هم به دادگاه می رود

رسیدگی به شکایت پزشک سابق تیم فوتبال چلسی از این باشگاه و شخص مورینیو از امروز آغاز شد.

مورینیو هم به دادگاه می رود
 به گزارش خبرنگار   حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اولین اقدام عمومی خوزه مورینیو در کسوت سرمربی منچستر یونایتد دفاع از خود  در "دادگاه کار "در برابر شکایت پزشک سابق چلسی خواهد بود،شکایتی  که رسیدگی به آن  از امروز در دستور کار این دادگاه قرار گرفت. 

خانم کارنیرو پزشک سابق  چلسی از این باشگاه به دلیل اخراج ناعادلانه خود شکایت کرده است و در شکایتی جداگانه و البته مرتبط با همین موضوع از خوزه مورینیو نیز به دلیل رفتار تبعیض آمیز شکایت کرده است.

پیش بینی می شود پروسه رسیدگی به پرونده چلسی طی 7 تا 10 روز تا تاریخ 24 ژوئن در دادگاه  کار کریودون در جنوب لندن برگزار شود،همم طرف های درگیر باید روزی را برای حضور در دادگاهی که حضور در آن برای مردم و رسانه ها آزاد خواهد بود، تعیین کنند.

جلسات خصوصی دادگاه در ماه ژانویه و فوریه ،بدون صدور هیچ تصمیمی، برگزار شد.

در جلسات دادگاه پیش رو به احتمال فراوان اظهارات شهود،اسناد و مدارک از جمله ایمیل ها و پیام های مکتوب، علنی خواهد شد و کارنیرو، مورینیو و نمایندگان باشگاه چلسی نیز در جایگاه شهود قرار خواهند گرفت.

در جریان دیدار چلسی و سوانسی ، وقتی چلسی با اخراج کورتوا 10 نفره شده بود کارنیرو به همراه فیزیوتراپ تیم در یک صحنه اقدام به مداوای آزارد کردند و باعث شدند چلسی برای دقایقی 9 نفره شود،این مسئله خشم مورینیو را برانگیخت که در نهایت منجر به کارنیرو شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار