رادیو اقتصاد با ویژه برنامه «لحظه های اجابت» در ایام ماه مبارک رمضان همراه شما خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا عزتی تهیه کننده این ویژه برنامه گفت: برنامه «لحظه های اجابت» که در لحظات ملکوتی اذان مغرب پخش می شود سعی می نماید با پخش ادعیه، متون و اشعار متناسب، مناجات و آوازهای عرفانی فاخر و اصیل برای شنوندگان فضای معنوی متناسبی ایجاد نماید.
 
وی افزود: در این برنامه سعی شده ضمن تعامل و مشارکت با مخاطبان از طرق مختلف همچون تلفن، پیامک و نیز گزارش مردمی،  تجربه های عینی و شخصی آنها در خصوص رفتارها و اعمال اقتصادی با سایر مخاطبان به اشتراک گذاشته شود.

عزتی هدف از تهیه برنامه را بهره گیری از فرصت ماه مبارک رمضان برای انتقال معارف رفتار دینی – اقتصادی بیان کرد و گفت: جلب مشارکت و همراهی با مخاطبان در لحظات افطار ماه مبارک رمضان، افزایش دانش مفاهیم دینی مخاطبان از طریق فضای تعاملی و بارورسازی مفاهیم دینی از طریق اقناع و شواهد از دیگر اهداف برنامه خواهند بود.

وی افزود: لحظات افطار در ایام ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی برای انتقال برخی از مفاهیم و معارف  اسلامی با رویکرد اقتصادی است.

ویژه برنامه افطار "لحظه های اجابت" کاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی و گویندگی فاطمه شعبانی در طول ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 20:00 تا 21:00  به روی آنتن رادیو اقتصاد می رود.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار