توزیع شیرینی شهید مدافع حرم برای حضور در سوریه

شهید مدافع حرم لرستانی برای حضور در سوریه به محض گرفتن مجوز شیرینی توزیع کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، استان لرستان با بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر یک استان ولایی و همواره پیرو فرمان امام و رهبری بوده و هستند.

باید گفت، فرزندان شجاع، رشید و نترس این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس توانستند در عملیات‌های مختلفی مانند حاج عمران، کربلای پنج و ...حضور موثری داشته باشند.

بر این اساس استان لرستان در دوران دفاع مقدس بیش از شش هزار و 200 شهید را تقدیم انقلاب کرده است. و امروز که دفاع مقدس دیگری در خارج از مرزهای جغرافیای ایران اسلامی رخ داده فرزندان این استان به همراه و دوشا دوش دیگر فرزندان این آب و خاک برای دفاع از مظلوم و مبارزه با گروهای کثیف تکفیری و داعشی اعزام داوطلبانه شده و هر روز شاهد پیروزی و پیشروی مسلمانان و شیعیان در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

در همین حال گرو‌ههای کثیف و جنایتکار داعشی نیز در مقابل درصدد ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) هستند و در دفاع از این حرکت هر روز شاهد خبر شهادت چند تن از مدافعان حرم در سطح کشور هستیم که لرستان نیز یکی از این استان‌هاست.

توزیع شیرینی شهید مدافع حرم برای حضور در سوریه

استان لرستان طی یک ماه گذشته شهید شمسه از بروجرد، شهید حاج رضا رستمی‌مقدم، از خرم‌آباد و شهید قدرت عبدیانی از کوهدشت را تقدیم اسلام و دفاع از دین کند.

به گزارش فارس از خرم‌آباد، روز گذشته سردار شهید حاج رضا رستمی مقدم(مدهنی) از فرماندهان دلاور لرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس روز گذشته در نبرد با گروهای تکفیری داعش به جمع یاران شهیدش پیوست.

سردار محمد کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در حاشیه دیدار با خانواده سردار شهید رضا رستمی‌مقدم نخستین شهید مدافع حرم در خرم‌آباد گفت: شهید رستمی زمانی که مجوز حضور در جبهه‌های سوریه را گرفت، با خریدن شیرینی برای همکاران شادی خود را برای این امر خداپسندانه ابراز کرد.

سردار شهید رضا رستمی‌مقدم نخستین شهید مدافع حرم خرم‌آباد و شهید قدرت عبدیانی نخستین شهید مدافع حرم کوهدشت پیش از ظهر روز گذشته در جنگ با گروه تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسیدند.

منبع: مشرق

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.