عنایتی: یک فصل دیگر بازی می کنم

کاپیتان فصل گذشته باشگاه سیاه جامگان گفت: فعلاً قصد خداحافظی از میادین ورزشی را ندارم و می خواهم یک فصل دیگر همچنان بازی کنم.

غلامرضا عنایتی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارکرد: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و هیچ تماسی با من گرفته نشده است. من فعلاً صبح و عصر تمرین می کنم و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی قرار است در باشگاه فوتبال مشهد رخ دهد.

وی درباره درخواست سرمربی تیم برای ماندنش به مدت یک فصل دیگر درمیادین ورزشی بیان کرد: کاظمی چنین حرفی را به من زده است. او مربی ای نیست که بی جهت صحبت کند. حرف های وی همیشه برای من مهم بوده است. و با صحبت او انگیزه ام بیشتر شد. این موضوع باعث شد تا تصمیم بگیرم که یک فصل دیگر بازی کنم.

عنایتی در واکنش به تغییر نام باشگاه سیاه جامگان به مشهد گفت: صحبت کردن در مورد این موضوع ارتباطی به من ندارد و نظر خاصی در این زمینه ندارم. اصلاً اطلاعاتی در این مورد ندارم و نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده است، ولی ظاهراً این موضوع با خواسته مسئولان عالی رتبه صورت گرفته است و امیدوارم که هرچه صلاح است، برای باشگاه مشهد رخ دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار