اهواز؛

زهیوی فصل بعد در استقلال خوزستان توپ می زند

قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: در باشگاه ما چیزی به عنوان قرارداد مشروط وجود ندارد و رحیم زهیوی براساس قراردادش یک فصل دیگر قطعا بازیکن استقلال خوزستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در ابتدا در خصوص جذب حسین بهرامی، بازیکن فصل پیش استقلال اهواز و این که روز گذشته اعلام شد فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال اهواز به تایید سازمان لیگ نرسیده است، اظهار کرد: ما با بهرامی جلسه گذاشتیم و به او گفتیم "ما به شما نیاز داریم مشروط بر اینکه فسخنامه شما دارای اعتبار باشد". با او توافق کردیم و قرار شد چنانچه فسخ‌نامهاش تایید شد، به هیات فوتبال برویم و با او قرارداد ببندیم. چنانچه در روزهای آینده بهرامی بتواند مشکلش را حل کند، قطعا او را میخواهیم و اگر هم حل نشد، به قول معروف نه خانی آمد و نه خانی رفت!

وی با بیان اینکه شروع ثبت رسمی قراردادها از 25 خردادماه است، ادامه داد: یکی دو بازیکن هستند که قصد جذب آنها را داریم و با باشگاههای‌شان وارد مذاکره شدهایم اما از آنجایی که قراردادها باید قانونی ثبت شوند، بعد از انجام این کار، نام آنها را رسانهای میکنیم.

قائممقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص گمانهزنیهایی مبنی بر مذاکره با میلاد فراهانی و علیرضا سلیمی برای پست دروازهبانی تیم در فصل آینده نیز گفت: ما مذاکره با بازیکنان را به طور کامل به سرمربی تیم آقای پورموسوی واگذار کردیم و او این اختیار را دارد که با بازیکن مدنظرش مذاکره و او را جذب کند؛ با وجود این، در خصوص این دو بازیکنی که نام بردید، باید بگویم اصلا چنین چیزی نیست و من در حال حاضر این را از شما میشنوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی بازیکنان خارجی این تیم نظیر کولیبالی، خسوس و ادواردو در جهت کاهش هزینههای باشگاه بوده است؟ تاکید کرد: ما برای تیمداری در فصل 95-96 به هیچ وجه کاهش هزینه را مدنظر قرار نداده‌ایم.

پورکیانی همچنین با رد جدایی فیلیپه دوسسانتوس، گفت: ما با این بازیکن در آستانه تمدید قرارداد هستیم. او چندی پیش برای استراحت به کشورش رفت ولی قبل از آن توافقی بین ما صورت گرفت و از او سوال کردیم "چنانچه به شما نیاز داشته باشیم، میآیی؟" که او نیز در پاسخ اعلام کرد "مشکلی ندارم". در صورتیکه سرمربی تیم بازیکنی بهتر از فیلیپه پیدا نکند، قطعا او فصل بعد نیز با ما خواهد بود. در حال حاضر وی منتظر پاسخ کادر فنی است و در دو سه روز آینده نیز قطعا تکلیف این بازیکن مشخص میشود.

وی در خصوص ادواردو سوارز هم یادآور شد: کادر فنی از ابتدا به این بازیکن اعتقادی نداشت.

قائممقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا به دنبال جذب دروازهبانی در حد و اندازههای خسوس هستند؟ عنوان کرد: قطعا دروازهبانی در همان حد میگیریم و شکی در آن نیست.

او با رد این صحبت که فصل آینده گودرز داوودی دروازهبان اول تیم است و باشگاه به دنبال دروازهبانی برای ذخیره او میگردد، خاطرنشان‌کرد: هیچ بازیکنی از قبل فیکس نیست و بازیکن با تلاش و کوشش، جایگاه خود را به دست میآورد. نظر شخصی من این است که گودرز در دو سال آینده فیکس تیمملی خواهد شد، چرا که واقعا از هر نظر حرفه‌ای است ولی اگر از خودش هم بپرسید نمی‌گوید "من از اکنون بازیکن فیکس هستم".

پورکیانی در خصوص آخرین وضعیت رحیم زهیوی نیز بیان کرد: زهیوی با ما یک سال دیگر قرارداد دارد و تاکید میکنم او امسال برای ما بازی خواهد کرد و در خدمت او هستیم. در باشگاه ما چیزی به عنوان قرارداد مشروط وجود ندارد. قرارداد او در سازمان لیگ موجود است و زهیوی یک سال دیگر بازیکن ما است.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.