نقل و انتقالات استقلال به اردوی تیم ملی فوتبال رسید

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با حضور در محل تمرین تیم ملی مورد استقبال کادر فنی قرار گرفت.

منصوریان در تمرین تیم ملیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حضور علی‌رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از محل تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از مهمترین نکات قابل توجه بود.

وی مورد استقبال اعضای کادر فنی قرار گرفت در حالیکه که کی‌روش در میانه‌های زمین مشغول صحبت با بازیکنان تیم ملی بود به کنار زمین آمده و به گرمی از وی استقبال کرد.

کی‌روش و منصوریان چند دقیقه‌ای در کنار زمین جلسه‌ای را برگزار کردند.

در ادامه بازیکنان تیم ملی نزد منصوریان آمده و به وی سرمربی‌گری استقلال را تبریک گفتند. 

نکته جالب این بود که وحید امیری و پژمان منتظری اولین بازیکنانی بودند که به سوی منصوریان آمدند و منصوریان گفتگوی کوتاهی با امیری، ملی پوش تیم نفت تهران و گزینه مد نظر استقلالی ها انجام داد. حتی بازیکنان پرسپولیس از دیدن منصوریان به وجد آمده و او را در آغوش گرفتند.

منصوریان در ادامه روی نیمکت ورزشگاه آزادی نشسته و به مرور خاطراتش با افشین پیروانی و مهرداد خانبان پرداخت.

به نظر می رسد حضور منصریان در اردوی تیم ملی فوتبال در ادامه برنامه های وی برای نقل و انتقالات استقلال باشد.

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد که در ابتدای تمرین کارلوس کی‌روش و علیرضا جهانبخش جلسه خصوصی را در کنار زمین چمن برگزار کردند. پس از این جلسه جهانبخش به تمرین گروهی تیم ملی اضافه شد و همراه سایر ملی پوشان به انجام حرکات کششی پرداخت.
 
محمدرضا اخباری، علیرضا بیرانوند و علیرضا حقیقی زیر نظر دن‌گاسپار مربی دروازه‌بانان کشورمان به تمرین اختصاصی پرداختند. سایر بازیکنان تیم زیر نظر کارلوس کی‌روش و مارکار آقاجانیان به تمرین پرداختند. لوسیانو کروز مربی تیم ملی در تمرین امروز ملی پوشان غایب بود. بازیکنان در دقایق انتهایی تمرین در سه دروازه به زدن ضربات کاشته پرداختند.
 
افشین پیروانی که به دلیل کمر درد تیم ملی را در اردوی مقدونیه همراهی نکرده بود عصر امروز به ورزشگاه آزادی آمد و تمرین یوزپلنگان ایرانی را نظاره کرد. 
 
محمدرضا ساکت عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ که در ورزشگاه آزادی حضور داشت پس از ورود بازیکنان به زمین چمن از ورزشگاه خارج شد. 
 
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از تماشاگران ویژه تمرین عصر تیم ملی بود.
 
ملی پوشان پس از تمرینات هوازی به فوتبال درون تیمی پرداختند که کی‌روش به شدت عملکرد آنها را زیر نظر داشت.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار