وقتی تذکرات نمایندگان اعتراض لاریجانی را به دنبال داشت؛

لاریجانی: بار دیگر آیین‌نامه را بخوانید/ اخطار و تذکر تنها در صورت تخلف هیأت رییسه مطرح می‌شود

تذکرات امروز نمایندگان اعتراض لاریجانی را در پی داشت و از نمایندگان خواست آیین‌نامه را بخوانند.

لاریجانی: بار دیگر آیین‌نامه را بخوانید/ اخطار و تذکر تنها به دلیل تخلف هیأت رییسه مطرح می‌شود
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صدیف بدری نماینده اردبیل طی تذکری بر اساس اصل 3 قانون اساسی و بند 12 در صحن علنی امروز سه‌شنبه 18 خرداد ماه درخطاب به رییس مجلس گفت: متأسفانه تاکنون به این اصل و بند عمل نشده است.

وی ادامه داد: پی‌ریزی اقتصاد صحیح بر حفظ ضوابط اسلامی جهت ایجاد رفاه و رفع فقر در زمینه‌های تغذیه، مسکن و کار و اشتغال ضروری است.

نماینده مردم اردبیل افزود: هر فردی حق دارد شغل مورد تمایل خود را با توجه به اینکه به دیگر افراد جامعه ضرر و آسیبی وارد نکند، برگزیند و دولت موظف است با رعایت نیاز جامعه به مشاغل گوناگون برای همه افراد امکان اشتغال را فراهم کند که تاکنون این اصل عملیاتی نشده است.

بعد از پایان تذکر بدری لاریجانی رییس مجلس با ناراحتی خطاب به نمایندگان و وی گفت: تمام حرفهایی که می‌زنید خوب و درست است اما اینها تذکر و اخطار نیست.

وی ادامه داد: اگر متن آیین نامه را بخوانید خواهید دید که تذکر و اخطار در جایی بیان می‌شود که هیأت رییسه تخلفی از قانون اساسی یا آیین نامه انجام داده باشد اکنون چه تخلفی انجام داده‌ایم که این تذکرات را می‌دهید.

رییس مجلس تأکید کرد: 10 دقیقه از وقت مجلس تاکنون گرفته شده البته مطالب شما خوب و مفید است اما جایش اینجا نیست.

لاریجانی خطاب به نمایندگان تصریح کرد: اکنون بحثمان متوقف شده تنها به خاطر این تذکرات و بنده نیز هر چه گوش می‌کنم می‌بینم که مربوط به ما نبوده و هیأت رییسه تخلفی انجام نداده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، تذکر ، لاریجانی ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار