اهواز؛

ایزو برای اولین بار در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان

آئین استقرار سامانه های مدیریت کیفیت و رضایت مشتری برای نخستین بار در سازمان آب و برق خوزستان برگزار و همزمان با این مراسم نیز از برگزیدگان دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت های مرتبط با سازمان آب و برق خوزستان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در آئین استقرار سامانه های مدیریت کیفیت (iso9001) و رضایت مشتری (iso10004) که برای نخستین بار در این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط مشخص و تنگاتنگ، هدفمند و رضایت مشتری از اهداف اصلی استقرار سامانه های مدیریت کیفیت iso9001 و رضایت مشتری iso10004 در سازمان آب و برق خوزستان محسوب می شود.

رضا علیجانی افزود: بخش های حراست، مالی اداری و روابط عمومی یک سازمان به دلیل فعالیت های تخصصی که دارند به صورت معمول نادیده گرفته می شوند، اما با استفاده از فرصت های موجود، فاکتورها و شاخص های تخصصی و حرفه ای انجمن روابط عمومی ایران و بومی سازی آن ها و ترکیب این فعالیت ها با ISO اتفاق تازه ای رخ داد که روابط عمومی سازمان آب و برق این ریسک را پذیرفت و برای نخستین بار در کشور یک روابط عمومی برای خود ایزو 9001 و ایزو 1004برقرار کرد.

علیجانی به جشنواره روابط عمومی های سازمان آب و برق خوزستان اشاره کرد و گفت: در دومین جشنواره روابط عمومی های شرکت های مرتبط با سازمان آب و برق خوزستان، با نظارت و مدیریت دقیق داوران، برای نخستین بار ارزیابی به صورت حضوری صورت گرفت که در مجموع چهار رویکرد ارزیابی، انگیزشی، آموزشی و ارتقا برای انتخاب برترین ها ملاک قرار گرفت.

همچنین مدیر حراست و عضو شورای فرهنگی سازمان آب و برق خوزستان گفت: روابط عمومی در طول تاریخ پیشینه بسیار قدیمی دارد و اگر در اسلام از سال های آغازین تاکنون پیشرفتی را شاهد بوده ایم پایه گذار آن را باید پیامبراکرم(ص) بدانیم که با برقراری ارتباط صحیح و اصولی با مردم، تعداد بی شماری را به دین اسلام دعوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جمال الدین عبودتیان افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر نیز به نوعی ارتباط انسان با جامعه و دوری از گوشه نشینی است که با موضوع روابط عمومی بی ارتباط نیست.

عضو شورای فرهنگی سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: اگر جامعه ما به دور از اخلاق است به دلیل این است که مسائل دین مبین اسلام و ارزش های اسلامی به خوبی رعایت نمی شود.

وی به فرا رسیدن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رجب و شعبان یک فرصت برای آماده سازی انسان است و رفتن به ‌میهمانی خدا مستلزم آمادگی کامل در پیشواز از ماه رمضان است.

وی افزود: بحث های انگیزشی و آموزشی برای ما در اولویت قرار داشت که در این جشنواره نسبت به دوره نخست روابط عمومی ها در بحث اطلاع رسانی و بحث های درون سازمانی عملکرد قابل قبولی داشتند.

رضا علیجانی، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان درخصوص برگزاری دومین جشنواره انتخاب روابط عمومی برتر شرکت های مرتبط با سازمان آب و برق خوزستان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح روابط عمومی هاست که تلاش کردیم با ایجاد رقابت و انگیزه در کارکنان به این مهم دست پیدا کنیم.

در این جشنواره، روابط عمومي شركت بهره‌برداري از سد، نيروگاه و شبكه هاي آبياري مارون "رتبه نخست"، روابط عمومي شركت های توليد و بهره‌برداري سد و نيروگاه دز و سد و نیروگاه شهید عباسپور "به صورت مشترک رتبه دوم" و شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری ناحیه شمال خوزستان "رتبه سوم" را کسب کردند.

همچنین روابط عمومی های شركت بهره‌برداري توليد و انتقال آب جنوب‌شرق و شرکت توليد و بهره‌برداري سد و نيروگاه مسجدسلیمان شایسته تقدیر شدند. عنوان "روابط عمومی برگزیده کلاس های آموزشی و کارگاهی این جشنواره" نیز به روابط عمومی شرکت توليد و بهره‌برداري سد و نيروگاه کرخه اعطا شد.

در این جشنواره، از تلاش های "محمدرضا نجیب" تصویربردار باسابقه روابط عمومی و "اصغر مرادی تاشاری" از پرسنل حراست سازمان آب و برق خوزستان به دلیل خوشرویی و تکریم ارباب رجوع نیز قدردانی شد.

در پایان بیانیه هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت های مرتبط با سازمان آب و برق خوزستان قرائت شد.

آئین استقرار سامانه های مدیریت کیفیت و رضایت مشتری برای نخستین بار در سازمان آب و برق استان خوزستان برگزار و همزمان با این مراسم نیز اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت های مرتبط با سازمان آب و برق خوزستان با حضور دبیر انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد و در آیینی از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار