خادم الشریعه : عمکردم در مسابقات آسیایی ضعیف بود

ملی پوش شطرنج گفت: بازی های قابل قبولی در مسابقات انفرادی شطرنج قهرمانی آسیا نداشتم.

سارا سادات خادم الشریعه در گفتگو با خبرنگار گروه وزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح مسابقات شطرنج قهرمانی اسیا بیان کرد : مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و شطرنج بازان بسیاری از کشور های مختلف حضور داشتند اما بازیکنانی که در مسابقات مختلف عناوین قهرمانی کسب کرده بودند شرکت نکردند.
 
وی افزود: ازکشور های چین و هند که بیشترین رکورد قهرمانی را دارند شطرنج بازان زیادی نسبت به دوره های قبل حضور داشتند وبا اینکه قهرمانان شطرنج این کشور در مسابقات انفرادی شرکت نکردند باز  هم مقام قهرمانی اسیا را به خود اختصاص دادند.
 
خادم الشریعه ادامه داد: من برای پنچمین بار در رقابت های شطرنج قهرمانی اسیا شرکت کردم اما هنوز به قهرمانی نرسیدم وچون در آغاز مسابقات بخت اول قهرمانی معرفی شدم انتظار داشتم عملکرد متفاوتی نسبت به دوره های گذشته به نمایش بگذارم اما متاسفانه اینگونه نشد.
 
وی گفت : پس از این مسابقات مهمترین رقابتی که در پیش دارم مسابقات المپیاد دانش اموزان است که تیرماه برگزار می شود وهدفم کسب قهرمانی این رقابت ها است.
 
وی در باره شرکت در مرحله چهارم رقابت ها گرند پری شطرنج بانوان جهان بیان کرد : مرحله چهارم مسابقات گرند پری در چین برگزار می شود اما من در این رقابت ها شرکت نمی کنم اما در دور بعدی که در روسیه برگزار می شود حضور دارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار