اهواز؛

بزودی؛ آغاز ساخت پارک 22 هزار متری

شهردار ایذه گفت: کار احداث پارک 22 هزار متری بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انوشیروان بهرامی با اشاره به هم سطح‌سازی در خیابان حافظ جنوبی خاطرنشان کرد: قرار است به‌منظور ایجاد یک پیاده‌روی مناسب کار هم سطح‌سازی 2 طرف خیابان حافظ جنوبی حدفاصل چهارراه امام خمینی(ره) تا چهارراه هلال احمر انجام شود.

وی به ساخت پارک و فضای سبز جدید در جاده کمربندی پیان اشاره کرد و افزود: کار تملک زمین کنار جاده روبه‌روی فرمانداری از جنب پمپ گاز تا چهارراه اشکفت سلمان صورت گرفت و به‌زودی کار ساخت پارکی با 22 هزار متر مربع در آن آغاز خواهد شد.

بهرامی با اشاره به رفع چند مشکل تملک در شهر بین مالکان و شهرداری اظهار داشت: شهرداری به‌دلیل موضوع تملک بدهی‌های مالی سنگین برای پرداخت داشت و با جلسات دوستانه و گرفتن تخفیف‌های بسیار خوب از مالکان و راضی کردن آن ها این مشکل را برطرف کرد.

شهردار ایذه بیان کرد: بدهی‌ها و حقوق عقب مانده زیادی از گذشته در این نهاد وجود داشته و از چند ماه گذشته تاکنون با برنامه‌ریزی گوشه‌ای از آن را پرداخت کرده‌ایم و برای پرداخت کامل برنامه‌ریزی شد و مردم باید امیدوار باشند که کارهای زیرساختی و اقدامات موثری برای توسعه ایذه در نظر گفته شده است که با برنامه‌ریزی مناسب برای انجام آن اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.