اهواز؛

ورزشکاران خوزستانی درمسابقات پاورلیفتینگ

ان‌شاالله خوزستانی‌ها می‌توانند حداقل دو مدال کسب کنند. تست دوپینگ ورزشکاران‌مان هم کنترل شده است و از این نظر مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مربی خوزستانی تیم‌ملی پاورلیفتینگ با لوازم ایران ، اظهار کرد: این مسابقات از 19 تا 25 خردادماه در هند برگزار می‌شود که از خوزستان چهار ورزشکار در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان در آن شرکت می‌کنند.

رضا حسین‌پور،  گفت: محسن شهنی‌فیض، محسن حسین‌پور و ایمان بویری به ترتیب در دسته‌های 83، 105 و 120 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و علی گلستانی در دسته 83 کیلوگرم رده سنی جوانان از خوزستان در این مسابقات با حریفان خود رقابت می‌کنند.

مربی تیم‌ملی پاورلیفتینگ با لوازم ایران با اشاره به آمادگی بسیار خوب خوزستانی‌ها برای شرکت در این مسابقات، عنوان کرد: ان‌شاالله خوزستانی‌ها می‌توانند حداقل دو مدال کسب کنند. تست دوپینگ ورزشکاران‌مان هم کنترل شده است و از این نظر مشکلی نداریم.

 وی بیان کرد: این مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد و همیشه همه قدرهای آسیا در آن حضور دارند.

حسین‌پور گفت: آقای فرشید سلطانی در سال 94 به عنوان رییس کمیته پاورلیفتینگ آسیا انتخاب شد که این یک افتخار برای کشور است و می‌تواند به ما در پیشرفت این رشته کمک کند.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.