آبادان؛

اختلالات در اینترنت خرمشهر

حفاری "بدون هماهنگی" ادارات آب و گاز سبب اختلالات اخیر اینترنت در خرمشهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس اداره مخابرات خرمشهر گفت: اکنون هم در کمیسیون حفاری بسیار پیگیر هستیم تا همه حفاری‌ها با هماهنگی اداره مخابرات انجام بشود، چون هر جا کابل زیرزمینی آسیب ببیند و آن را ترمیم کنیم سبب افت سرعت اینترنت می‌شود.

ابراهیم غزالی فر افزود: مشکلاتی که در اینترنت ای دی اس ال برخی مناطق وجود دارد به حفاری‌های بدون هماهنگی سایر دستگاه‌ها بازمی‌گردد.

وی گفت: حفاری زیرساخت‌های آب و گاز در خرمشهر همچنین نصب تیر برق‌ها بدون هماهنگی با اداره مخابرات خرمشهر سبب می‌شود تا کابل‌های مسی زیرزمینی مخابرات قطع‌شده یا صدمه ببینند، درنتیجه ورود رطوبت به کابل و اتصال به زمین اختلال در خدمات تلفن ثابت به‌ویژه اینترنت ای دی اس ال را به دنبال دارد.

رئیس اداره مخابرات خرمشهر افزود: بر اساس گزارش‌های مردمی خرابی اینترنت بسیاری از موارد رفع خرابی شده است یعنی متوجه شدیم که در چه نقطه‌ای کابل زیرزمینی صدمه‌دیده است و مشکل آن را رفع کردیم.

غزالی فر گفت: تنها ورود رطوبت به درون کابل و اتصال به زمین سبب بروز مشکلات اینترنتی در تلفن ثابت می‌شود. اکنون هم در کمیسیون حفاری بسیار پیگیر هستیم تا همه حفاری‌ها با هماهنگی اداره مخابرات انجام بشود.

وی افزود:اکنون مشترکان ای دی اس ال منطقه پیش ساخت خرمشهر با مشکل مواجه هستند که دلیل آن حفاری شرکت گاز بدون هماهنگی با مخابرات در 7سال گذشته است و تبعات آن اکنون نمایان شده است، این قول را می‌دهیم که ظرف 1ماه آینده با تعویض کابل مشکل اینترنت منطقه پیش ساخت مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.