درد و دل شهاب رمضان با خدا در «شهر باران» + دانلود آهنگ

فضای این ترانه دلی است و من همیشه سعی کرده‌ام اثری با حال و هوای متفاوت را انتخاب کنم.

شهاب رمضان خواننده پاپ کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تیترا‍‍‍‍ژ برنامه تلویزیونی «شهر باران» که به مناسبت ماه مبارک رمضان آماده شده است، گفت: این تیتراژ در واقع همکاری من با دوستانم بوده است. ترانه این کار از احمد امیر خلیلی، ملودی از وحید پویان و تنظیم از حامد برادران است.

وی ادامه داد: این ترانه حال و هوای خیلی خاص و وی‍‍ژه‌ای دارد؛ چون به نوعی درد دل با خدا محسوب می‌شود و فضایی مناسب برای ماه مبارک رمضان دارد و من خیلی خوشحالم که برای بار دوم و بعد از سال 92 امسال هم افتخار خواندن این تیترا‍ژ نصیب من شد.

رمضان، درباره قطعه‌های مناسبتی بیان کرد: فضای این ترانه دلی است و من همیشه سعی کرده‌ام، فضا و اثر متفاوتی را انتخاب کنم و دوست دارم برای ماه رمضان کارهایم با محوریت اصلی صحبت با خدا باشد که به دل شنوندگان بنشیند.

این خواننده در صحبت‌های پایانی خود خاطرنشان کرد: دو قطعه دیگر را برای تیتراژ برنامه‌های «امروز هنوز تموم نشده» و یک ویژه برنامه که زمان پخش آن هنوز مشخص نشده است، آماده کرده ام که بعد از ماه مبارک رمضان به روی آنتن می رود. همچنین من از سال 95 به هوادارانم این قول را داده ام که هر ماه یک قطعه را برای آنها منتشر کنم و هنوز هم تصمیمی برای انتشار آلبوم ندارم.








انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار