گروه اول کوپا آمریکا

پیروزی پرگل میزبان با درخشش دمپسی

تیم ملی آمریکا در دومین دیدارش از گروه اول مسابقات کوپا آمریکا با چهار گل کاستاریکا را شکست داد.

به گزارش  خبرنگار حوزه دنياى ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در آغاز روز دوم مرحله گروهی مسابقات کوپا آمریکای 2016، تیم کشور میزبان در ورزشگاه سولجر فیلد شیکاگو در ایالت ایلینویز به مصاف کاستاریکا رفت. آمریکا بازی قبلی اش را باخته بود و کاستاریکا با پاراگوئه به تساوی رسیده بود.
 
دقیقه ۹ مسابقه ، روی اولین حمله تیم آمریکا و از روی سانتری که از سمت راست به روی دروازه آمد، گامبائو روی یک حرکت عجیب با دو دست بازیکن آمریکا را هل داد و داور پنالتی گرفت . کلینت دمپسی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه راحت و برخلاف حرکت دروازه بان کاستاریکا توپ را وارد دروازه کرد.
 
دقیقه  37 اشتباه مدافعان کاستاریکا، دمپسی را در موقعیت ضد حمله قرار داد و او با دریبل 2 نفر توپ را به جونز رساند و او با یک شوت کات دار به مانند یک دقیقه قبل، توپ را به گوشه دروازه کاستاریکا فرستاد.

پیروزی پرگل میزبان با درخشش دمپسی
 
دقیقه 42 بازهم کلینت دمپسی در متن یک حرکت بود و در پشت محوطه جریمه پاسی را به بابی وود داد.  او با یک استوپ و چرخش 180 درجه ای شوت زد و دروازه بان کاستاریکا نتوانست توپ را مهار کند و شاگردان کلینزمن به گل سوم رسیدند.
 
دقیقه 86 آخرین گل آمریکا هم زده شد. روی اشتباه دیگری از مدافعان کاستاریکا، گرام زوسی توپ ربایی کرد و با یک حرکت در عرض با پای چپ دروازه را گشود.
 
شاگردان کلینزمن با این پیروزی پرگل با سه امتیاز موقتا به صدرجدول راه رفتند. کاستاریکا هم به قعر جدول رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار