دلیل تعلل زلاتان در پیوستن به منچستر یونایتد

روزنامه تلگراف دلیل تاخیر ابراهموویچ در پیوستن به تیم با منچستریونایتد را فاش کرد.

دلیل تعلل زلاتان در پیوستن به منچستر یونایتد
به گزارش خبرنگار حوزه دنياى ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران با وجود آن که پیوستن زلاتان ابراهیموویچ  مهاجم فصل گذشته پاری سن ژرمن به منچستریونایتد قطعی به نظر می رسد،اما این بازیکن هنوز به طور رسمی اولدترافورد را به عنوان مقصد آینده خود معرفی نکرده است. 

روزنامه تلگراف مدعی شده است منچستر یونایتد برای جذب این مهاجم سوئدی باید فعلا منتظر بماند،زیرا به نظر می رسد ایبرا تصمیم دارد تا آخرین روز قرارداد خود با پاری سن ژرمن بازیکن این تیم بماند تا بتواند به ثروت باد آورده ای دست یابد.

 بنا بر این گزارش زلاتان ابراهیموویچ تا زمانی که قراردادش با پاری سن ژرمن به طور رسمی به پایان نرسد در مورد آینده  صحبتی نخواهد کرد،دلیل این تاخیر وجود بندی در قرارداد زلاتان است که براساس آن اگر این بازیکن تا آخرین روز قرارداد خود در این تیم بماند پاداش وفاداری دریافت خواهد کرد.

گفته می شود این مهاجم 34 ساله و وکیل او، مینو رایولا ، مذاکرات مثبتی با منچستر یونایتد داشته اند، که بر این اساس  یونایتد قرارداد یک ساله ای به ارزش  250،000 پوند در هفته به ابراهیموویچ پیشنهاد کرده است که قابلیت تمدید تا یک سال دیگر را نیز دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار