امام جمعه ایرانشهر بر راه‌اندازی نمایشگاه کتاب در مصلای نماز جمعه این شهرستان تاکید کرد و گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های نماز جمعه باید در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت الاسلام سید شجاعالدین ابطحی در جلسه ستاد هماهنگی هیئات مذهبی ایرانشهرافزود: امروزه بدحجابی در برخی نقاط کشور بیداد می‌کند و برخی نمادها و برنامههای ما سخیف بوده و موجب ولنگاری فرهنگی شده که در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

وی گفت: ستاد نماز جمعه منتسب به ولایت بوده و شخصی نیست و ما یک مجموعه‌ هستیم تا بتوانیم با برنامه‌ها و رفتارها درست مردم را با عشق و علاقه به نماز جمعه سوق دهیم.

امام جمعه ایرانشهر افزود: مسؤولان مصلا باید تمام امکانات سخت افزاری را برای برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه برای مردم مومن و خداجو عزیز فراهم کنند.

ابطحی گفت: یکی از برکات زمان ظهور حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عج) این است که مردم فوج فوج و با عشق و علاقه از سراسر دنیا خود را برای اقامه نماز جمعه به مسجد کوفه در مدینه می‌رسانند و از آن لذت می‌برند.

ابطحی در خصوص اهمیت هیئات مذهبی گفت: مسؤول هیئت مذهبی باید علمدار خانه اهل بیت باشد و آن را محکم نگه دارد و به سخت افزاری حساسیت نشان ندهد

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار