شیراز؛

دستگیری سارق دوربین های مداربسته

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری سارق دوربین های مدار بسته در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت دوربین مدار بسته نصب شده در مقابل بانک ها و اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز، موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی اظهار كرد: با بررسی موضوع مشخص شد سارق یا سارقان با بالا رفتن از جعبه و تیرهای برق کنار بانک ها و اماکن خصوصی اقدام به سرقت دوربین های مدار بسته می کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان كرد: پس از بازدید از صحنه های سرقت توسط کارآگاهان و بررسی فیلم های ضبط شده چهره سارق استخراج که پس از اطلاع رسانی به واحدهای گشت و عملیات، سارق به نام "ف – ف" و محل های سکونت و اختفاء وی شناسائی شد.
سرهنگ حیدری افزود: در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهم دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بررسی سوابق وی مشخص شد،‌ متهم دارای سه فقره سابقه به اتهام سرقت و اعتیاد به موادمخدر است.
وی اظهار كرد: در تحقیقات انجام شده از متهم دستگیر شده، وی به ۱۶ فقره سرقت شبانه دوربین مدار بسته از جلو بانک ها و اماکن تجاری به تنهائی در سطح شهرستان شیراز اقرار كرد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: صحنه های سرقت بازسازی، ۱۳ نفر از شکات که شامل ۵ فقره سرقت دوربین مدار بسته بانک و ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی است، شناسائی شده اند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار