اجرای طرح اطعام و افطاری نیازمندان در استان کردستان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان از اجرای طرح اطعام و افطاری نیازمندان در ماه مبارک رمضان و با کمک و مشارکت خیرین برای اطعام ۹۶ هزار و ۵۸۲ نفر درسطح استان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، هیوا رحیمی،گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان همچون سال‌های گذشته در نظر دارد به منظور بهره‌برداری بهینه از مراسمات و مناسبت‌های ویژه این ماه پرفضیلت و در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود جامعه در یاری رساندن به نیازمندان منطقه و با برنامه‌های تدوین شده، چشمگیرتر از سال‌های قبل در راستای استمرار همکاری و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها و خیرین و نیکوکاران اقدام کند.

وی افزود: یکی از سنت‌های حسنه الهی و برنامه‌های پیش‌بینی شده ماه رمضان سال جاری اجرای طرح اطعام و افطاری نیازمندان در سطح استان است، که این امر با کمک و مشارکت خیرین انجام می‌شود و برنامه‌ریزی انجام شده برای اطعام ۹۶ هزار و ۵۸۲ نفر است.

رحیمی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه رمضان، بیان کرد: کمیته امداد امام(ره) در ماه مبارک رمضان این فرصت مناسب را در اختیار مدیران و اشخاص نیکوکار و داوطلب قرار می‌دهد تا در کنار مسئولان این نهاد با سرکشی از منازل مددجویان و خانواده‌های نیازمند از نزدیک با مشکلات این خانواده‌ها آشنا شوند و جهت رفع آنها در حد توان مساعدت کند.

وی درادامه افزود: در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه و بازدید از خانواده‌های نیازمند استان کردستان در ماه رمضان سال جاری برای ۲ هزار و ۶۰ خانوار برنامه‌ریزی شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۱۶ هزار حامی از چهار هزار و ۸۰۰ فرزند خانواده‌های مشمول طرح اکرام ایتام حمایت می کنند، افزود: در ماه رمضان برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد حامیان و خیرین صورت گرفته که تلاش می‌کنیم در این حوزه و تمرکز بر جامعه خیر و نیکوکار، با توجه به وجود تعدادی از ایتام بدون حامی برای ۱۸۰۰ یتیم، حامی یابی صورت گیرد.

رحیمی درپایان گفت: برپایی سفره‌های آسمانی، کمک به آزادی زندانیان و برنامه ریزی برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان توسط این نهاد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.