9 بازیکن پشت درب خروجی پرسپولیس

لیست خروجی سرخپوشان پایتخت برای فصل آینده مشخص شدند.

9 بازیکن پشت درب خروجی پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  برانکو قبل از ترک ایران لیست ورودی و خروجی فصل آینده را تحویل طاهری داد. بنابراین مسئولان پرسپولیس علاوه بر جذب بازیکنان مد نظر برانکو با نفرات مازاد هم تسویه حساب می‌کنند.

سوشا مکانی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، بابک حاتمی، امیرعباس آئینه‌چی، مرتضی قدیمی‌پور، مایکل اومانیا، جری بنگستون و مهرداد کفشگری 9 بازیکن پرسپولیس هستند که فصل آینده جایی در این تیم ندارند. 

همچنین امید عالیشاه با وجود اتمام قراردادش مدنظر برانکو برای فصل آینده است و طی چند روز آینده برای تمدید قرارداد به باشگاه پرسپولیس می‌رود.

مهدی طارمی مهاجم گلزن سرخپوشان با وجود منتفی شدن حضورش در اسپانیا همچنان به دنبال لژیونر شدن است. بنابراین وی نیز فصل آینده در پرسپولیس به پایان رسیده است این بازیکن  تمایل به حضور ثابت در ترکیب تیم دارد به همین خاطر به احتمال زیاد وی هم از پرسپولیس جدا می‌شود.

سرخپوشان پایتخت تاکنون بیناروند، انصاری و الوان‌زاده را به خدمت گرفتند و به دنبال جذب سیدجلال حسینی، وحید امیری، مهرداد محمدی، کاوه رضایی، شجاع خلیل‌زاده و مهدی  ترابی و چند بازیکن خارجی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار