آبادان؛

برگزاری دوره رمضانیه ویژه اوقات فراغت نوجوانان در خرمشهر

دوره رمضانیه ویژه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان خرمشهری در ماه رمضان اجرامی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در ماه مبارک رمضان دوره رمضانیه تحت عنوان اوقات فراغت توسط سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل رویوران افزود: خداوند انسان‌ها را برای خوردن، بازی کردن و... خلق نکرده، بلکه همه ما را برای عبودیت و عبد شدن آفریده است.

وی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای رسیدن به مقام عبودیت است که انسان باید خود را برای رسیدن به این مقام در این ماه بزرگ آماده کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر افزود: ماه مبارک رمضان ماه امید به رحمت و غفران است، بدین منظور نباید کسی در ماه مهمانی خدا از رحمت و آمرزش خدا مأیوس باشد.

رویوران در رابطه با برنامه‌های سازمان تبلیغات در ماه رمضان گفت: برگزاری مراسم جزء خوانی روزانه در مساجد خرمشهر به صورت محوری در 10 مسجد تحت نظر سازمان تبلیغات و به صورت شاخص در مسجد جامع خرمشهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دو محفل قرآنی در شهر و دو محفل دیگر در حاشیه شهرستان برگزار می‌شود، افزود: در پایان ماه از تمام فعالان قرآنی حافظان، قاریان و مرتلان تقدیر و تشکر صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: برگزاری مراسمات سخنرانی در هیئات، مساجد و تشکل‌های دینی در وقت‌های متفاوت از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات شهرستان است.

رویوران افزود: برگزاری دعای افتتاح، شرح دعا ابوحمزه ثمالی، مراسمات شب‌های احیاء و به پا داشتن تمام نمازهای یومیه به صورت جماعت از برنامه‌های شاخص سازمان تبلیغات شهرستان است.

وی  از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امسال اعتکاف ویژه عموم در تعدادی از مساجد شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.