لرستان؛

مدافعان حرم ثابت قدم در راه ولایت

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پیام شهدای مدافع حرم این است که در مقابل دشمن راست قامت باشید و بر بیعتی که با ولایت بسته اید ثابت قدم بمانید

به گزارش گروه استان های باشگاه حبرنگاران جوان از لرستان ؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید رضا رستمی مقدم اولین شهید مدافع حرم شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: خط سرخ شهادت گواه بر این است که مبارزه حق و باطل همیشگی و دائمی است بطوریکه از زمان آفرینش انسان مبارزه حق و باطل ادامه داشته و پیامبران الهی در برابر مستکبران و طاغوتیان ایستادگی کردند. 
 
وی با بیان اینکه پرچم حق برای اعتلای توحید، عزت و کرامت مردم و پاکی و صداقت جامعه همیشه برافراشته بوده است، افزود: از سوی دیگر بیرق ظلم و ستم برای فساد، تباهی و تجاوز همیشه دایر بوده است. 
 
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مبارزه حق و باطل هرگز زمان و مکان نمی شناسد، تصریح کرد: در راه مبارزه حق و باطل شعار ما «کل یوم عاشورا و کل ارضا کربلا» است، هر زمینی کربلاست چه کردستان و خوزستان ایران بوده و چه عراق، سوریه، یمن و بحرین باشد. 
 
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی افزود: پرچمی که پیامبران الهی برافراشته و اوصیاء خداوند آن را دنبال کردند در راس آن ها وجود مقدس حضرت سید الشهدا (ع) این پرچم را به رنگ سرخ شهادت رنگی ابدیت بخشیده است. 
 
وی آغاز انقلاب اسلامی ایران را نیز مبارزه حق و باطل دانست و گفت: در این مبارزه در یک طرف امام راحل قرار داشت و در طرف دیگر طاغوت زمان و یک طرف دست خداوند برای نصرت امام خمینی (ره) قرار داشت و در طرف دیگر دست جنایتکار آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار داشت ولی دیدیم دست خداوند بر تمام دست های باطل غلبه کرد و انقلاب اسلامی پیروز شد. 
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد نمونه دیگر مبارزه حق علیه باطل را هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران دانست و بیان داشت: در این مبارزه رزمندگان ما دین خدا را یاری کرده و ندای الله اکبر در سنگرهای جبهه سر دادند اما در طرف مقابل آمریکا و حکام مرتجع عرب قرار داشتند و تمام قدرت های باطل از شرق و غرب عراق را در جنگ علیه ایران حمایت کردند اما دست قدرت لایزال الهی بر تمام شیاطین پیروز شد.

وی شهادت را پاکی دنیا و آخرت دانست و تصریح کرد: پیام شهدای مدافع حرم این است که خود را برای جهاد کبیر آماده کنید، در مقابل دشمن راست قامت باشید و در راه خدا بر عهد و بیعتی که با ولایت بسته اید ثابت قدم بمانید که پیروزی از آن شماست. 
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مستکبران عالم همانند تارهای عنکبوت بوده و انسان های ترسو و بزدل، فاسق و دنیا طلبی هستند که به دنبال زر و تزویر بوده لذا این افراد پایدار نیستند. 
 
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی با بیان اینکه ندای اسلام ناب از ایران اسلامی بلند شده و امروز دنیا را در برگرفته است، عنوان کرد: تمام اسلام هایی که در برابر اسلام ناب قرار گرفته اند همچون اسلام آمریکایی، اسلام متهجری، اسلام داعشی و تکفیری و ... همگی جنود شیطان هستند که در برابر جنود رحمان قرار گرفته اند و به حول و قوه الهی پیروزی از آن اسلام ناب خواهد بود. 
 
وی با اشاره به اینکه مردم لرستان ولایتمداری خود را با خون خود امضاء کرده اند، بیان داشت: مردم لرستان در دفاع مقدس با تقدیم بیش از شش هزار و ۳۰۰ شهید غیرت، همیت، ایستادگی و تبعیت خود را از ولایت ثابت کرده اند. 
 
شهدای مدافع حرم رسالت جهانی خود را انجام دادند 
 
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه شهدای مدافع حرم رسالت جهانی خود را انجام دادند، گفت: شهدای مدافع حرم دیگر زمین و زمان نمی شناسند زیرا رسالت الهی را دنبال کردند و از حریم ولایت دفاع کردند و یقینا با انبیاء و اولیاء محشور می شوند. 
 
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم پیام زینب کبری (س) دوباره برافراشته و به دنیا نشان دادند، افزود: امروز در حضور این شهید والامقام شهید حاج رضا رستمی مقدم قرار داریم با او عهد می بندیم که خون او را حفظ کرده، راه او را ادامه داده و ولی زمان و مقتدای خود را تنها نگذاریم. 

انتهای پیام /ا 
 
برچسب ها: مدافعان ، حرم ، ولایت ، شهادت ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.