بهروان:

برنامه دو ساله لیگ را به کی‌روش و فدراسیون دادم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برنامه لیگ برتر در فصل 96-95 و تقویم فوتبال برای دو فصل آینده را من طرح ریزی کرده ام.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  غلامرضا بهروان در واکنش به مطلب منتشر شده در یک سایت خبری مبنی بر اشتباه در اعلام زمان نقل وانتقالات بازیکنان اظهار داشت: من روز گذشته در جمع خبرنگاران و بعد از جلسه ای که در سازمان لیگ داشتیم زمان دقیق نقل و انتقالات را بیان کردم و تمامی رسانه ها نیز به درستی آن را پوشش دادند اما برایم عجیب است که در یک سایت خبری عنوان شده بهروان در بیان زمان نقل و انتقالات سازمان لیگ اشتباه کرده است! تقویم مسابقات و برنامه لیگ برتر در فصل 96-95 را طراحی کرده ایم بنابراین چگونه ممکن است ندانم نقل و انتقالات چه زمانی است.

وی افزود: من حتی برنامه دو فصل آینده را هم طراحی کرده ام و آن را به فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی داده ام که آنها از دیدن تقویم دو ساله فوتبال ایران بسیار خشنود شدند و از کمیته مسابقات هم تشکر کردند. با این حال برایم حیرت انگیز است که گاهی اوقات برخی از دوستان رسانه ای در حق من و سازمان لیگ کم لطفی می کنند.

بهروان درپایان گفت: تاریخ قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فصل 96-95 20 تیر 95 است که در تقویم سالیانه همه موارد درج شده و این تقویم بر روی سایت رسمی سازمان لیگ درج و قابل مشاهده است.با تمام این موارد پیش آمده بر خود وظیفه میدانم که از اصحاب رسانه، خبرگزاری ها و رادیو وتلویزیون تشکر نمایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار