ایلام؛

کارنامه درخشان بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام کارنامه فعالیت های سازمان بهزیستی را از بدو تاسیس تاکنون در خدمت رسانی به جامعه هدف درخشان و قابل قبول دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در دیدار مدیرکل، کارکنان و برگزیدگان جشنواره قرآنی بهزیستی استان ایلام اعلام کرد: بهزیستی یکی از سازمان های مهم، کارآمد و تاثیرگذار جامعه است که با عزیزترین و محترم ترین قشر سر و کار دارد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد : این سازمان ضمن خدمت رسانی به جامعه هدف و رفع نیازهای مددجویان باید تلاش کند تا شان و حرمت آنها حفظ شده و خلا شخصیتی در وجودشان احساس نکنند.
وی با اشاره به خدمات مختلف بهزیستی به مددجویان در زمینه های مسکن، اشتغال و جهیزیه افزود: نظام اسلامی ایران توجه ویژه ای به این اقشار دارد و باید زمینه گستردگی خدمات به آنها ایجاد شود.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی ارائه خدمات فرهنگی را در حمایت های مالی و معیشتی مددجویان از سوی بهزیستی مهم و قابل تقدیر دانست واظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین و مهمترین فرصت برای سرکشی و رصد مشکلات نیازمندان و مددجویان از سوی دستگاه های حمایتی است.
مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار در سخنانی گفت: برنامه های فرهنگی و قرآنی در کنار خدمت به مددجویان در دستور کار این سازمان قرار دارد و بخش عمده ای از منابع بهزیستی صرف اجرای این فعالیت ها برای جامعه هدف و همچنین کارکنان می شود.
فرهاد قیصربیگی اجرای طرح یاوران کوچک نماز در مهدهای کودک، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی، هنری، اعزام مددجویان به اردوهای فرهنگی و زیارتی و اقامه نماز جماعت را از عمده برنامه های فرهنگی این سازمان برای جامعه هدف و کارکنان اعلام کرد و افزود: تقویت و ارتقای این برنامه ها در دستور کار قرار دارد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.