گاف کمک مربی انگلیس ترکیب را لو داد

کمک مربی تیم ملی انگلیس ترکیب اولیه این تیم مقابل روسیه را در یورو ۲۰۱۶ لو رفت.

گاف کمک مربی انگلیس ترکیب را لو دادبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی انگلیس روز شنبه هفته آینده در دیدار اول  خود در مسابقات یورو 2016 مقابل روسیه به میدان خواهد رفت.

روزنامه «سان» انگلیس تصویری از رِی لِوینگتون، دستیار روی هاجسون را منتشر کرده است که در دست‌نوشته‌های که در دست دارد، ترکیب اولیه تیم ملی فوتبال انگلیس مشخص است.

براساس تصویر برگه‌ای که لِوینگتون در دست دارد، روی هاجسون در اولین بازی تیمش در یورو 2016 و در تقابل با روسیه قصد دارد هری کین و جیمی واردی را در نوک خط حمله‌اش بگذارد و مارکوس رشفورد و دنیل استوریج گزینه دوم خط حمله هاجسون هستند.
تنها مشکل این تصویر این است که اگر این ترکیب درست باشد انگلیس با ترکیب 3-3-4 و با چهار مهاجم مقابل روسیه به میدان خواهد رفت، چیزی که روی هاجسون هرگز در زندگی خود آن را امتحان نکرده است.

وین رونی و دله آلی هم در خط میانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و نام اریک دایر هم در گوشه‌ای یادداشت شده است، این در حالی است که ظاهراً استفاده از زوج جک ویلشر و جیمز میلنر برای خط میانی هم در تمرینات مورد مطالعه قرار گرفته است.

انگلیس در گروه B یورو 2016 با تیم‌های روسیه، ولز و اسلواکی هم‌گروه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار