آبادان؛

حفظ 70درصد ترکیب تیم بسکتبال نفت آبادان

70 درصد ترکیب تیم بسکتبال نفت آبادان حفظ می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان گفت: بین 60 تا 70 درصد تیم فصل گذشته را حفظ می‌کنیم و با تقویت مجموعه مهیای یک حضور قدرتمند در سوپر لیگ بسکتبال کشور و مسابقات غرب آسیا می‌شویم.

حسن مختاری  در خصوص وضعیت تیم بسکتبال نفت آبادان برای حضور در سوپر لیگ بسکتبال کشور در فصل آینده، افزود: در حال رایزنی برای حضور قدرتمند تیم بسکتبال این باشگاه در فصل آینده سوپر لیگ هستیم.

وی گفت: با مسؤولان امور ورزش وزارت نفت مشغول بررسی چگونگی حضور در این رقابت‌ها هستیم و امیدوارم در چند روز آینده تکلیف حضور این تیم در لیگ بسکتبال کشور مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان افزود: سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان نیز به‌زودی به پیمانکار واگذار خواهد شد تا تغییرات لازم برای فصل آینده در آن اعمال شود.

مختاری گفت: تعبیه جایگاه ویژه، سمعی بصری و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و رختکن‌ها از جمله تغییراتی است که در این سالن به وجود خواهد آمد.

 وی افزود: مهندسان شرکت پالایش نفت آبادان مشغول بررسی ساخت جایگاه دوم در سالن شماره یک هستند که در صورت تأیید و طراحی، ظرفیت سالن دوبرابر خواهد شد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان موفق شد در دومین حضور خود در سوپر لیگ بسکتبال کشور به مقام نایب‌قهرمانی رسیده و جواز حضور در رقابت‌های غرب آسیا در فصل آینده را کسب کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تیم ، بسکتبال ، ترکیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.