قم؛

تشییع پیکر شهید مهدی طهماسبی روز جمعه در استان قم

پیکر شهید مهدی طهماسبی از رزمندگان ایرانی مدافع حرم که در استان حلب سوریه به خیل مدافعان حرم حضرت زینب(س) پیوسته است، روز جمعه در قم تشییع می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مهدی طهماسبی از رزمندگان ایرانی  و پاسدار مدافع حرم در نبرد با تروریست‌های تکفیری در استان حلب در شمال سوریه به فیض شهادت نائل شد.

این شهید از پاسداران مرکز آموزش و تربیت پاسداری علویون استان قم و فرزند پاسدار بازنشسته کریم طهماسبی بود و پیش از شهادت در شهر قم سکونت داشت و دو فرزند از وی به یادگار مانده است.

فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، فرمانده مرکز آموزش پاسداری علویون به همراه جمعی از مسؤولان و همرزمان شهدا، پیش از ظهر امروز با حضور در منزل این شهید والامقام، نیل به فیض عظیم شهادت را به خانواده‌ معظم شهید طهماسبی تبریک و تهنیت گفتند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید امروز در گلزار شهدای علی بن جعفر و پنجشنبه شب 20 خرداد همزمان با قرائت زیارت جامعه کبیره در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مراسم تشییع این شهید مدافع حرم روز جمعه 21 خرداد ماه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی قدس تا چهار راه شهدا انجام خواهد شد و سپس در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
باسلام به روح پرفتوح شهدا
شهید طهماسبی یک مربی شوخ ومومن برای بنده بود خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
نماز اول وقت،احترام به والدین؛پهلوان باشیم."شهید مهدی طهماسبی"
Seychelles
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
شهید مهدی طهماسبی فرزند جناب سرهنگ کریم طهماسبی رزمنده 8 سال دفاع مقدس و بازنشسته سپاه پاسداران شهرستان مسجدسلیمان می باشد
شهید مهدی طهماسبی افتخار شهرستان مسجدسلیمان است که درراه دفاع از حرم قافله سالار دشت کربلا حضرت زینب سلام الله علیها به درجه رفیع شهادت نایل آمد . شهادت مظلومانه مهدی عزیز را به صاحت مقدس ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و خانواده محترم آن شهید بزرگوار بالاخص پدر بزرگوارش تسلیت عرض می نماییم
آخرین اخبار