پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سیدحسن نصرالله؛

ولایت‌مداری خالصانه، حزب‌الله را خار چشم مرتجعان منطقه کرده است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای سیدحسن نصرالله پیامی پیامی صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هیئتی از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ریاست آیت‌الله مقتدایی نائب رئیس شورای عالی جامعه مدرسین، برای ابلاغ سلام و تقدیم پیام حمایت و تقدیر و تشکر جامعه مدرسین حوزه علمیه از حزب‌الله لبنان به این کشور سفر کرده و با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار کردند.

در این دیدار، اعضای هیئت جامعه مدرسین حمایت، پشتیبانی و تأیید خود نسبت به حزب الله، مقاومت اسلامی و فرماندهی‌اش را در مواجهه با تلاش‌های دشمن برای مخدوش کردن مقاومت اعلام کردند.

این هیئت همچنین از فداکاری‌های حزب الله در مقابله با صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها تمجید کرد و ابراز داشت: جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه، اساتید و طلاب حوزه، حامی حزب الله لبنان هستند.

از سوی دیگر سید حسن نصرالله در این دیدار با تشکر از موضع هیأت حوزوی اعلام کرد که نسبت به مواضع حوزه علمیه قم و نقش پدرانه‌ای که حوزه قم در حمایت از مدافعین حق در سراسر دنیا دارد، افتخار می‌کند.

در این دیدار حجج اسلام والمسلمین نجم الدین طبسی و جواد مروی از اعضای جامعه مدرسین، حجت الاسلام ابراهیمی مسئول دفتر جامعه مدرسین و همچنین آقای محمد فتحعلی سفیر ایران در بیروت حضور داشتند.

متن پیام رسمی جامعه مدرسین که به امضای حضرت آیت الله یزدی ریاست شورای عالی جامعه مدرسین رسیده و در این دیدار تقدیم دبیرکل حزب الله لبنان شد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله «دامت توفیقاته»

دبیرکل محترم و سرافراز حزب الله لبنان

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حضور در میدان مبارزه و مجاهدت توفیقی الهی است که شامل حال بندگان خاص خداوند می‌شود. شما که امروز با حیات پیوسته با نور معرفت و برخاسته از عمق ایمان، زندگی در راه مبارزه را انتخاب کرده‌اید، مصداق «منهم من ینتظر» هستید که همراه با رزمندگان مقاومت «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله» را معنا کرده‌اید و باب بهشتی جهاد را همچنان پر رهرو قرارداده‌اید.

امروز تمام آزادیخواهان جهان شما سید مقاومت را یکی از مفاخر امت اسلامی مبارزی بیدار و متعهد در راه جهاد با جهالت تکفیر و دنائت وجنایت اسرائیل خبیث می‌دانند.

ای سید مجاهدان؛ اسلام ناب محمدی و بویژه جهان تشیع در طول تاریخ، از صدر اسلام تاکنون، سوابق درخشانی در میدان‌های خون و شمشیر داشته و ثمره مجاهدانی چون شما این شجره طبیه را مستحکم‌تر گردانیده است.

شمایی که برای رضای حق تعالی راه مبارزه را برگزیده‌اید و برای ارزش‌های معنوی و انسانی بپاخاسته‌اید چه باک دارید از شهادت عزیزان و آسیب دیدن نور چشمانتان در جبهه مقاومت و تحمل سختی‌ها.

حزب الله عزیز ما، در روز رستاخیز با سرافرازی در پیشگاه مقدس خدای بزرگ و پیامبران و امامان معصوم (علیهم السلام) اولیای الهی، صف‌های طولانی از شهیدان در راه دفاع از حق را عرضه می‌دارد؛ و انشاءالله ما نیز همراه و همنشین این فرزندان و مجاهدان عزیز باشیم.

روحیه بالای ایمانی و تبعیت از ولایت الهی امام خمینی(قدس سره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران و خلف صالحش امام خامنه‌ای «مدظله العالی» حزب الله قهرمان را خار چشم آمریکا، اسرائیل و مرتجعان منطقه قرار داده است و این ولایتمداری خالصانه، حزب الله را قدرتی تاثیرگذار و شکست ناپذیر کرده و خواهد کرد.

ما با شما هستیم و در همه حال از شما حمایت خواهیم کرد و منتظر و عده‌های الهی در تحقق حاکمیت حق به رهبری منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهیم ماند که صبر و مجاهدت، در این راه پیروزی را نزدیک‌تر خواهد گرداند.

سلام ما را به تمام رزمندگان مقاومت، حزب الله قهرمان، جانبازان، خانواده‌های شهداء و مدافعان اسلام ناب محمدی وحرم اهل‌بیت(علیهم السلام) برسانید.

خداوند شما را در این راه پر بهجت مشمول الطاف خاصه خود گرداند و شما سربازان حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را پیروز و سربلند به قله‌های افتخار و مجد اسلام برساند. انشاالله

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار