سمنان؛

اختصاص 200 میلیارد ریال تسهیلات به اقتصاد مقاومتی در روستاهای استان سمنان

95 پروژه به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سمنان فرستاده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر ضرورت تدوین برنامه منسجم برای تحقق شعار سال تصریح کرد: علاوه بر این مهم، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به‌منظور فراهم‌سازی زمینه جذب سرمایه‌گذاران در استان سمنان انجام می‌شود.
مهدی زندیه وکیلی  افزود: مدیران استان سمنان باید برنامه‌های تدوین ‌شده در راستای اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند و همچنین باید پروژه‌های پیشنهادی خود را در راستای اقتصاد مقاومتی به استانداری سمنان و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان ارائه دهند.
وی با اشاره به اینکه دولت برای رفع مشکلات اجرایی موجود در راه تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و حل مشکلات اشتغال کشور اهتمام ویژه دارد خاطرنشان کرد: در سیاست‌گذاری اقتصاد مقاومتی به دنبال افزایش بهره‌وری نیروی انسانی هستیم.
زندیه وکیلی از اختصاص اعتبار 200 میلیارد ریالی از سوی هیئت دولت برای اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی به روستاها خبر داد و افزود: این تسهیلات به‌منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش روستایی استان سمنان به روستائیان متقاضی ایجاد اشتغال در روستاها اعطا می‌شود.
وی تصریح کرد: این تسهیلات به ‌صورت قرض‌الحسنه و با کارمزد 4 درصد به کارآفرینان روستایی استان سمنان اعطا می‌شود و استانداری سمنان بر نحوه اعطای این تسهیلات نظارت خواهد داشت.
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار