همدان؛

اختصاص 200 میلیارد تومان برای توانمندی حاشیه شهرها

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: به تازگی اعتبار 200 میلیارد تومانی برای توانمندی حاشیه شهرها در نظر گرفته شده است.

اختصاص 200 میلیارد تومان برای توانمندی حاشیه شهرها

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهیم الهی تبار در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید سازمان بهزیستی استان با تأکید بر اینکه سکونتگاه‌های غیر رسمی در شهرهای بزرگ از چالش‌های اجتماعی کشور هستند، اظهار داشت: به تازگی اعتبار 200 میلیارد تومانی برای توانمندی حاشیه شهرها در نظر گرفته شده که امیدواریم سهم عمده نیز برای استان با توجه به طرح‌های پیشنهاد شده کسب کنیم.

محمدابراهیم الهی تبار در ادامه با اشاره به اینکه طلاق به یکی از معضلات بزرگ جامعه تبدیل شده است، اظهار داشت: باید حرکتی مناسب و همه‌جانبه در کاهش آن و ماندگاری ازدواج و تحکیم خانواده در جامعه ایجاد شود.

وی با اشاره به مراکز نگهداری سالمندان، گفت: مرکز نگهداری سالمندان در جنوب استان موجود است اما در شمال و مرکز استان نیز به احداث مراکزی در این حوزه نیازمند هستیم.

الهی تبار اظهار داشت: همدان به لحاظ توانمندی در حوزه اجتماعی به پایلوت کشوری تبدیل شده تا اقدام موثری در راه بهبود وضعیت اعتیاد و ایجاد رویکرد روشنی در جامعه را دنبال کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه مصوبات شورای اجتماعی کشور در حکم مصوبات هیأت وزیران کشور است، گفت: امیدواریم با این اتفاقات شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم که سازمان بهزیستی در این بین نقش موثری خواهد داشت.

الهی‌تبار با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی همه اقشار جامعه را درگیر خواهد کرد، اظهار کرد: با نگرش نظام به مسائل اجتماعی، بهزیستی با توجه به تجربیات و دانش خود خدمت ایفا کند و استان همدان نیز برای حضور در این عرصه آمادگی خود را اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه استان همدان توانمندی این را دارد پذیرای پروژه‌های ملی در حوزه مأموریت‌های بهزیستی باشد، افزود: ایجاد بازپروری مرکز غرب کشور در استان همدان این را نشان می‌دهد که ظرفیت مناسبی است که در اختیار قرار دارد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.