ساری،

برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت

پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت 20 آبان امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، پنج شنبه 20 آبان امسال برگزار می شود.

محمد فوقی افزود: با عنایت به رویکرد این معاونت در سال جاری مبنی بر توجه جدی به «توسعه فهم قرآن کریم» در کنار سایر آموزش های قرآنی، تفسیر و مفاهیم سوره مبارکه صف به عنوان رشته ویژه پانزدهمین آزمون سراسری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: دستورالعمل اجرایی آزمون به همراه شاخص های ارزیابی موسسات، استان ها و شهرستان های برتر بر اساس جدول زمان بندی ارائه شده تا پایان تیرماه اعلام خواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به رشته های امتحانی پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در آبان امسال، افزود: حفظ جزء 30، جزء اول، 3 جزء اول، 5 جزء اول، 10 جزء اول، 15 جزء اول، 20 جزء اول و حفظ کل قرآن از کتاب مصحف با شرح واژگان استاد بهرامپور در رشته حفظ قرآن است.

فوقی گفت: در رشته ترجمه و مفاهیم قرآن در رشته آزمون مفاهیم سطح مقدماتی1، مفاهیم سطح مقدماتی2، مفاهیم سطح تکمیلی، مفاهیم سطح مقدماتی و مفاهیم سوره مبارکه صف به ترتیب در مجلدات 1-3 ، 4-6 ، 7-9 از کتاب آموزش مفاهیم تالیف استاد مسعود وکیل، مجلدات 1-3 کتاب آموزش مفاهیم تالیف آقایان محدث، علامی و صفار هرندی و ردیف آخر با اعلام متعاقب، برگزار می شود.

وی افزود: در رشته تدبر در قرآن در رشته های تدبر قرآن و عقاید قرآنی به ترتیب با منبع آزمون کتاب آموزش تدبر در قرآن(جزء 30) تالیف استاد علی صبوحی و اعلام در آینده، اجرا می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، آزمون ، فرآن ، عترت ، سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.