ابراهیمی:

مراسم ماه رمضان را با زمان تمرین پاروزنان هماهنگ کردیم

نایب رئیس مردان فدراسیون قایقرانی گفت:اگر به مسابقات قایقرانان لطمه وارد نشود سعی داریم زمان تمرینات را در ماه مبارک رمضان کمتر برگزار کنیم.

 ابراهیمی:مراسم ماه رمضان را با زمان تمرین پاروزنان هماهنگ کردیمخسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به اینکه ماه پر فیض و برکت رمضان آغاز شده است .ساعات تمرینات را طوری تنظیم کردیم که لطمه ای به روزه پاروزنان نزند.اما برنامه های تمرینی را نمی توان با توقف برگزار کرد زیرا مسابقات نزدیک است.اما تمریناتی که مسابقاتشان دیرتر انجام می شود را لغو کردیم. 
 
وی افزود:طی جلسه ای که با کمیته آبهای آرام داشتم تمرینات قایقرانان آبهای آرام به میزبانی دریاچه آزادی شروع شده است. مسابقات زیر23 سال جهان بلاروس نزدیکترین رقابت های این تیم است که از 18 تیر به بلاروس اعزام می شوند. 
 
 
ابراهیمی در خصوص تیم روئینگ توضیح داد: اردوهای تیم روئینگ آغاز شده است و شنبه22 خرداد مهسا جاور به اردوی پرتغال اعزام می شود.مسابقات آسیایی این رشته  یکسری از آنها امسال و بقیه در سال آینده برگزار می شود. دومین کاپ روئینگ هم در مهرماه برگزار می شود .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار