نخستین دوره تورنمنت بین المللی هندبال میزبانی تبریزی ها برگزار می شود.

حضور لهستان و اسپانیا در تورنمنت هندبال ایرانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: نخستین دوره تورنمنت بین المللی هندبال تیرماه به میزبانی تبریز برگزار می شود.

فدراسیون هندبال به منظورآمادگی تیم های ملی  هندبال نوجوانان و جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا این مسابقات را تدارک دیده است. تیم های نوجوانان و جوانان کشورمان هردو در این تورنمنت حضور خواهند داشت. همچنین تیم های امید تبریز و چند تیم منتخب هندبال ایران نیز در این رقابتها شرکت خواهند کرد.  

این تورنمنت بین المللی طی روزهای ۱۹ الی  ۲۳ تیرماه در حالی در شهر تبریز برگزار خواهد شد که تاکنون حضورتیم های از لهستان و اسپانیا در این رقابتها قطعی شده است و فدراسیون هندبال به دنبال رایزنی با تیم های کشورهای عربی برای حضور در این مسابقات است، که تا کنون این مساله قطعی اعلام نشده است.

شایان ذکر است: سال گذشته تورنمنت بین المللی با نام جام نهاد ریاست جمهوری با حضور حضور 100 تیم که نود تیم داخلی و 10تیم خارجی آن را تشکیل می  دادند،از بیست  و چهارم مرداد ماه الی اول شهریور ماه به میزبانی مشهد با حضور 2500بازیکن از سراسر کشور برگزارشد.
  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار