انصاری: تهیه برش استانی برای طرح‌های ملی الزامی است

استاندار زنجان گفت: استانداران با همکاری دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند برای طرح‌های ارائه شده در سطح ملی، برش استانی تهیه کنند.

uncجمشید انصاری استاندار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور به منظور تطبیق برنامه دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی برعهده معاون اول رئیس جمهور است که اجرای آن را با برنامه ریزی و بررسی، پیگیری می‌کند.

انصاری در ادامه با بیان اینکه روند بررسی سیاست اقتصاد مقاومتی در سطح استان برعهده استانداران و ستاد اقتصاد مقاومتی استان است گفت: این طرح زیر نظر و با مسئولیت استاندار تصویب می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا استانداران با همکاری دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند برای طرح‌های ارائه شده در سطح ملی، برش استانی تهیه کنند و اگر برنامه‌های ویژه، قابلیت تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی را داشته باشند تفویض و برای تصویب به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در تهران ارسال کنند.

استاندار زنجان در پایان بر لزوم نظارت جدی در اجرای طرح‌های ابلاغی تاکید کرد و افزود: اگر گزارش‌های مستمر به صورت ماهانه به معاون اول رئیس جمهور ارائه شود مشکلات موجود در اجرای این برنامه‌ با پیشنهادات لازم مرتفع می‌شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار