آغاز طرح نشاط و پویایی جوانان هلال احمر مه ولات

سرپرست هلال احمر مه ولات از آغاز ثبت نام کلاسهای اوقات فراغت با عنوان طرح نشاط و پویایی ویژه جوانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد، محمد امانی با اشاره به اغاز فعالیت های اوقات فراغت شعبه هلال احمر مه ولات با عنوان طرح نشاط و پویایی افزود: این طرح با هدف استفاده از تمام ظرفیت ها،تنوع بخشی به فعالیت ها وبرنامه ها و نیز اهتمام نسبت به اجرای فعالیت های آموزشی،امدادی،فرهنگی و بشر دوستانه در مرکز امور جوانان شعبه اجرا میگرد.

وی در ادامه توجه ویژه به فعالیت های شاخص آموزشی امداد وکمک های اولیه مقدماتی، پایه و تخصص، ویژ برنامه های مذهبی ،بشر دوستانه،سبک زندگی اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت،عفاف و حجاب را از جمله وظایف و برنامه های این طرح عنوان کرد.

سرپرست هلال احمر مه ولات همچنین از اعزام مربیان امدادی به روستاهای محروم در طول ایام جهت اموزش های عمومی امداد و نجات در این ایام خبر داد.

محمد امانی تصریح کرد: در مرکز امور جوانان هلال احمر مه ولات ۲۰ عنوان کلاس در قالب های گوناگون با محوریت آموزشی کمک های اولیه برنامه ریزی شده است که شامل رده های سنی متفاوت می باشد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار