در کشوری که بیشترین تعداد زندانیان را دارد؛

زندان، مکانی پولساز برای زندانبانان آمریکایی است!

بر اساس یک تحقیق، زندان های محلی در آمریکا از داشتن زندانی های بیشتر سود بیشتری عایدشان می شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازنتایج یک تحقیق نشان می دهد زندان های محلی در آمریکا از زندانی کردن مردم سود می برند.

در گزارش موسسه «تله سور» آمده است تحقیقات انجام شده بدست موسسه «ابتکار عمل سیاست زندان ها،» که روز پنجشنبه منتشر شد، ارائه کننده جزییاتی در ارتباط با زندانی کردن فزاینده افراد در آمریکا و همچنین «اجاره دادن زندانها» است، جایی که زندان های تحت کنترل مقامات دولتی با زندانی کردن افراد و در اختیار داشتن زندانی های بیشتر سود بیشتری عایدشان می شود.

این موسسه اعلام کرد:‌ «در لوئیزیانا، کلانترها و زندانبانان در تلاش برای پر نگه داشتن زندان های خود و دریافت بودجه ایالتی، زندانیان را شهر به شهر معامله می کنند. در اختیار داشتن زندانیان بیشتر در زندان های محلی بر خلاف مقررات ایالتی است و همچنین به ارائه خدمات و برنامه های آموزشی برای این زندانیان توجهی نمی شود.»


انگیزه هایی برای زندان های محلی
این موسسه اعلام کرد معامله زندانیان سبب ایجاد انگیزه هایی برای زندان های محلی شده است زیرا آنها برای تأمین بودجه به پول ایالتی متکی هستند و این گونه اقدامات آنها با تلاش برای کاهش شمار زندانیان در تضاد است.

بر اساس گزارش این موسسه، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا این حقیقت تلخ را بپذیریم که گاهی اوقات دولت از بازداشت های جمعی سود می برد.  

در حالی که شمار زندانیان در آمریکا در حال افزایش است، زندان های محلی بیشتری شروع به دریافت زندانیان اضافی بیشتری می کنند.

موسسه «ابتکار عمل سیاست زندان ها» تخمین زده است در پانزده ایالت بیش از ده درصد زندانیان را افرادی تشکیل می دهند که به سبب ارتکاب جرایم دولتی یا فدرال محکوم شده اند.
در لوئیزیانا هفتاد و پنج و نیم درصد از ظرفیت زندان های محلی به زندان های ایالتی یا فدرال اجاره داده شده است . در می سی سی پی این رقم پنجاه و پنج ممیز یک دهم درصد است.


آمریکا و بالاترین نرخ زندانیان
آمریکا بالاترین نرخ زندانیان را در جهان داراست و حدود بیست و پنج درصد از جمعیت زندان های جهان را به خود اختصاص داده است.

بسیاری می گویند نرخ زندانیان در آمریکا پس از آن به شدت افزایش یافت که بیل کلینتون با صادر شدن حکم زندان برای جرایمی از قبیل در اختیار داشتن مواد مخدر موافقت کرد.

مایکل الکساندر، کارشناس، اعلام کرد شمار زیاد زندانیان در آمریکا بر اساس نظام کنترل نژادی و اجتماعی است، زیرا بسیاری از قوانین به صورت نامناسبی اعمال می شوند و شمار زندانیان سیاه پوست و لاتین افزایش یافته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار