ساری،

استقرار هیأت بازرسی در اداره کل آموزش و پرورش مازندران

هیأت بازرسی گروه فرهنگی و اجتماعی در ادراه کل آموزش و پرورش مازندران مستقر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان مازندران هیأت بازرسی گروه فرهنگی و اجتماعی ادراه کل بازرسی کل مازندران از تاریخ 8اردیبهشت تا 23 خرداد امسال در اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران مستقر در اداره آموزش و پرورش مازندران مستقر شدند.

چنانچه کارکنان و شهروندان محترم درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر، مراجعه و یا با شماره تلفن گویای 136 و یا با شماره تلفکس 33320786-011 تماس حاصل فرمایند.

سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتیhttp://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
وقتی مدیر یک مدرسه تیز هوشان در شهرستان کوچک از مازندرا ن توسط نامه برادر قاضی اش تعیین می شود وهمین مدیر رانتی یک معلم مرد را در تدریس مدرسه خود به کار میگیرد در حالیکه دبیر زن خوب هم در شهر است و آموزش وپرورش همین شهر واقع در شرق مازندران یکمعلم را 24 ساعت تمام در مدارس خاص جابجا کرده دور از عدالت اجتماعی نیست این رانت نیست ؟ آیا این معلم درس خوانده که فقط خاص باشد؟ وبرای خاصها کار کند ؟ وای بر ما اسم خودمان را معلم مسلمان گذاشتیم و شغلمان را شغل انبیا نام نهادیم
آخرین اخبار