اقتصاد مقاومتی امروز بزرگ ترین جهاد است

امام جمعه رشت امروز به سالروز تشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ با فرمان امام (ره) اشاره کرد و افزود: امروز اقتصاد مقاومتی بزرگ‌ترین جهاد است و جهاد کشاورزی باید در آبادی مزارع و افزایش تولید تلاش کند.

اقتصاد مقاومتی امروز بزرگ ترین جهاد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت،ایت الله قربانی  در ادامه با بیان اینکه ارگان‌های بزرگ بین‌المللی مسؤولیت‌ها را به افراد قانون‌شکن و متجاوز می‌دهند، اظهار  داشت : حقوق بشر را به عربستان دادند که قانون‌‌شکنی می‌کند.

وی افزود:بان کی‌مون رئیس سازمان ملل اعلام کرد که عربستان در لیست سیاه ناقض حقوق بشر قرار دارد اما پس از دو روز عربستان را از این لیست سیاه خارج کرد و این موضوع مضحک است.

ایت الله قربانی خاطرنشان کرد: امیدواریم انقلاب جهانی توسط امام مهدی (عج) در دنیا پدید آید و پایگاه عدالت و دادگستری را بنا کند و دنیا به عدالت برسد.

خطیب جمعه رشت گیلان را استانی گردشگرپذیر خواند و اظهار داشت : سال گذشته ۶۴ میلیون نفر وارد گیلان و از آن خارج شدند و از این تعداد ۳۸ میلیون نفر در استان ماندگاری داشتند.

وی با اشاره به اینکه مسافران دارای فرهنگ‌های مختلفی هستند، افزود :به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان تأکید می‌کنم دستگاه‌های متولی مراقب باشند و اجازه ندهند برخی از افراد چهره ولایی گیلان را خراب کنند.

وی با تصریح بر اینکه مرد و زن گیلانی در شالیزارها، باغ‌های چای و … در حال تلاش هستند، یادآور شد: مرد و زن گیلانی تربیت‌کنندگان مدافعان حرم و شهدای انقلاب هستند و ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.