حضور تیم والیبال نشسته آلمان در ایران

تیم ملی والیبال نشسته آلمان جهت برگزاری اردوی مشترک فردا وارد ایران می شود.

حضور تیم والیبال نشسته آلمان در ایرانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در راستای آماده سازی برای پارالمپیک ریو میزبان تیم ملی والیبال نشسته آلمان است. ژرمن ها فردا یکشنبه با بازیکنان ملی پوش خود که ترکیب اصلی این تیم برای پارالمپیک ریو از میان آنها انتخاب می شود، به تهران سفر می کنند تا اردوی آمادگی مشترکی در کشورمان داشته باشند.

تیم ملی والیبال نشسته آلمان به مدت هشت روز در تهران حضور خواهد داشت و در این مدت در نوبت صبح به صورت مشترک با ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان تمرینات تخصصی را انجام می دهند و در نوبت بعدازظهر شش دیدار تدارکاتی خواهد داشت.

 اولین دیدار تدارکاتی ژرمن ها در تهران، ۲۴ خردادماه یعنی یک روز پس از سفر به تهران برابر تیم ملی والیبال نشسته کشورمان انجام می شود. این دو تیم ۲۹ خردادماه نیز در قالب دومین دیدار برابر هم صف آرایی خواهند کرد. 

بر اساس رایزنی ها و برنامه ریزی انجام شده، تیم ملی والیبال نشسته آلمان طی چهار روز متوالی و از ۲۵ تا ۲۸ خردادماه نیز برگزارکننده چهار دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی ایران خواهد بود. این دیدارها برابر گسترش فولاد تبریز و نمایندگان باشگاهی شیراز، گنبد و البرز برگزار می شود. 

تیم ملی والیبال نشسته آلمان تا ۳۰ خردادماه در تهران حضور دارد. این تیم تیرماه نیز میزبان یک دوره تورنمنت بین المللی است که تیم ملی والیبال نشسته کشورمان نیز در آن حضور شرکت می کند و پس از آن برای برپایی اردوی مشترک عازم هلند خواهد شد.

برگزاری این اردو در حالی صورت می گیرد که  تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در طی مسابقات جام بین قاره ای چین و در روز پایانی مرحله گروهی این رقابت ها موفق به شکست ۳ بر یک این تیم شده بود. 

ملی پوشان والیبال نشسته ایران از روز گذشته (جمعه) با حضور ۱۶ بازیکن یازدهمین مرحله اردوی آماده سازی خود برای حضور در این دوره بازی های پارالمپیک را آغاز کردند. تمرین مشترک و دیدار با آلمان نیز در قالب همین اردو برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار