سازمان لیگ: قرارداد زکی پور در سازمان لیگ هم به ثبت رسیده است

عضو کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت بازیکنی که کارت بازی در لیگ برتر را دریافت می کند، قراردادش در سازمان لیگ ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد زکی پور بازیکن جوان و جدید تیم فوتبال استقلال تهران ادعا کرده که بازیکن تیم امید نفت تهران محسوب می شده و قراردادش در هیئت فوتبال استان تهران ثبت شده است و ارتباطی به سازمان لیگ پیدا نمی کند. به همین دلیل برای فسخ این قرارداد باید تنها به هیئت فوتبال تهران می رفت.

این در حالی است که زکی پور در لیگ پانزدهم، بارها در لیست 18 نفره نفت قرار گرفت و حتی در چندین بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و حتی نامش در لیست اسامی این تیم در سایت سازمان لیگ ثبت شده است.

در همین ارتباط با یدالله سلیمانی از اعضای کیمته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت و گویی انجام دادیم که وی ضمن اشاره بر این که امکان ندارد برای بازیکنی که نامش در سازمان لیگ ثبت شده، کارت بازی صادر نشده باشد، تاکید کرد: ما پس از ارسال مدارک بازیکنان از سوی باشگاه ها برای آن ها کارت بازی صادر می کنیم. البته برای صدور کارت محدودیت نفری داریم و اگر تعداد بازیکنان یک تیم از 30 بازیکن بیشتر شود، برای بازیکن 31 کارت بازی صادر نمی شود.

وی افزود: زمانی که یک بازیکن در سایت سازمان لیگ ثبت شده باشد، به یقین برای آن بازیکن کارت بازی صادر شده و قرارداش هم در سازمان لیگ به ثبت رسیده است. بنابراین چنین امکانی وجود ندارد که قرارداد چنین بازیکنی بدون ثبت در سازمان لیگ، تنها در هیئت فوتبال استانها به ثبت رسیده باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار