«تقطیع» و «تحریف» سخنان امام جمعه اصفهان توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب

برخی رسانه‌های اصلاح طلب دست به تحریف سخنان آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان زدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فتن نوشت: متاسفانه در ماه مهمانی خدا نیز شاهد بداخلاقی و تخریب رسانه های به اصطلاح اصلاح طلبی نیز هستیم.

این رسانه ها که در منقطع کردن سخنان برخی ائمه جمعه بسیار فعال و پرجنب و جوش هستند، این بار در ماه مبارک رمضان دست به تحریف سخنان آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان زدند!

صحبت امام جمعه اصفهان در مورد گروه های قبح شکن مجازی و ارسال عکسهای سفره ناهار برای یکدیگر در ماه مبارک رمضان و در فضای مجازی، بار دیگر همانند مسئله اسید پاشی سریعا این مطلب را با مسئله حجاب مخلوط کردند و عناوین و تیترهای خبری خود را این گونه تنظیم کردند که: (اگر بی‌حجاب‌هایی که با سفره ماه رمضان عکس می‌گیرند را دستگیر نکنید، خیانت‌کارید) که مشخصا در این تیتر نه مبحث روزه خواری در میان است نه قبح شکنی ماه مبارک رمضان و مستقیماً ذهن مخاطب را به سوی عکس با سفره افطار می برد و فقط بی حجابی بیشتر در ذهن مخاطب برجسته می شود.

امام جمعه اصفهان در این بخش از خطبه های نماز جمعه 21 خرداد 1395 با اشاره به تشکیل برخی گروه‌های ضد دینی در فضای مجازی اظهار داشت: گروهی به عنوان روزه خواری تشکیل شده و از سفره‌های روزه خواری خود عکس می‌گیرند و در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهند، گروهی دیگر نیز مبارزه با حجاب را در شهر راه انداخته‌اند این افراد منافق هستند و با دین لجبازی می‌کنند.

هر چند آیت الله طباطبائی نژاد به عکسهایی که از بی حجابی زنان در اطراف رودخانه خشک زاینده رود و صفحاتی که عکسهای بدون حجاب خود را برای دید عموم منتشر میکنند اشاره کرد ولی هشدار وی به مخابرات و سازمانهای مربوطه ای که توانایی برخورد با گروههای مجازی قبح شکن و ضد دین دارند بود که عدم این برخورد را خیانت دانست اما به هیچ وجه موضوع وی مسئله عکس با سفره ماه مبارک رمضان(سفره افطار) نبود، بلکه سفره های ناهار در این ماه عزیز بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار